Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 ..for han foreslo å ta henne med i badstu! Hvorfor i all verden skal hun i badstu? Spurte jeg, samtidig som jeg påpekte at baby ikke må bli for varme "Jo for å åpne opp den tette nesen hennes, er jo bra for henne det, bare en liten stund"
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 hehe, hva med å skaffe seg en luftfukter og dryppe litt eucalyptusolje i vannet i stedet? )
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Mange slike dumheter er det ofte han lirer av seg.. ..og når han skjønner at han nettopp har sagt noe dumt, så blir han snt på MEG!:-p ..eller så prøver han å ro seg bort ved å si at han egentlig mente noe annet. Sånn som nå, da jeg sa at babyen skulle da ikke i badstu, da svarte han: "jeg mente jo ikke NÅ, men om noen år..Når hun er eldre." Så svarte jeg: "så du bekymrer deg NÅ for om hun har tett nese om noen år?" Han ble sint og trampet ut..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 HI Jo det er jeg..Men hva skader vel litt humor i det hektiske hverdagslivet:-)
Lilleleen Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Hehehehe, min type humor, HI...jeg hadde sagt akkurat det samme som deg ) Synd for han at han ikke er så flink til å ro da ;o) Hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 hehehehe. Han burde nok heller hatt motor på den robåten.
Berta_78 Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 :-D Du er kjempemorsom og det er absolutt god humor. Og passe slemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå