Gå til innhold

Dere som påstår at det er lett å se hvem som skjuler seg bak anonymknappen bare man vet hvordan:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gjør som den dustedama sier. Da blir du bare logget ut av internett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. Jeg trur ikke man kan finne ut hvem de anonyme er så lett^^ Det kan nok sikkert være mulig, men jeg kan ikke tro at noen av de vanlige dibberene har kompetanse til det. Og ikke tror jeg at de som kan finne slik info, gidder å bruke de ferdighetene på dib/bim. Så viktige eller spennende er vi ikke^^

Men magefølelsen min tror at det er Alva som er Hi (jeg må bare være med å tippe jeg å;P)

Skrevet

ingen som klarer å gjette hvem jeg er?

Jeg har svart på en del innlegg i dag, men stort sett så er jeg anonym.

Er litt redd for at dere skumle her inne skal kjenne meg igjen og ikke svare på innleggene mine.

Skrevet

Jeg er ikke Alva :)

hi

Skrevet

hehehe.. så dvs at magefølelsen min er like elendig som de som mener at de kan se hvem som er bak knappen, etter å ha trykket hundrevis av div. knapper ;P

jaja.. da vet jeg ihvertfall at spådame av no slag blir jeg ikke^^,

Skrevet

Har aldri sagt at jeg kan se hvem som skjuler seg bak anonymknappen, men jeg ser når samme anonym har svart flere ganger på samme tråd.

Skrevet

Ja, enig, det er jo det det er snakk om. Tror hi har bomma litt her. Har aldri hørt om andre enn moderatorer som kan se nicket. Jeg ser bare tillkoden på anonym.

Skrevet

Jamen, det er jo det jeg ber dere om å bevise. Jeg har skrevet noen av de innleggene i denne tråden som ikke har noe innhold, men ikke alle. Fortell meg hvilke jeg skrev :)

Og jo, noen påstår også at de ser nick. Men dere som bare ser hvilke innlegg en og samme anonyme har skrevet, fortell meg det!

hi

Skrevet

Jeg kan ikke hjelp deg, hi, men hvorfor er du så sykelig opptatt av dette? Er det viktig for deg å kunne skrive tråder, og svare på dem selv, uten å bli avslørt? Jeg bryr meg ikke, nettopp fordi jeg aldri svarer mine egne tråder uansett.

Skrevet

Er på ingen måte syklig opptatt av dette. Har bare skrevet denne ene tråden om det. Leste en annen tråd der flee påsto at de kunne se både det ene og det andre. Tror ikke det er sant, men hvis de kan det, så er det jo bare å bevise det nå.

Jeg skriver lite her inne, så bekymrer meg lite. Men liker ikke at noen prøver å gjøre andre på et anonymforum urolige for anonymiteten sin. Mange skriver om veldig private ting, de bør få slippe å stadig bekymre seg for at noen skal kunne "se" dem. For noen er faktisk anonymiteten viktig.

hi

Skrevet

Dette beviser jo at det bare er tull, ingen andre enn moderatorer ser mer enn andre.

Skrevet

Slapp av, HI. Ingen kan se ditt, eller noen andres nick heller. Hvordan jeg vet det? Jo, jeg bruker nemlig å svare folk veldig pent med nicket mitt, og så skrive et anonymt surmaga innlegg til den samme personen. Ingen som har avslørt meg enda, gitt.

Skrevet

Hehe, dette var jo morsomt, da ;D Breiale folk som prøver å skremme andre med at de vet hvem de er eller kan se hva de har skrevet også når de er anonyme, men når de får sjansen kan de ikke bevise en dritt!

Skrevet

Jeg vil gjerne at noen prøver å gjette på mitt nick. Jeg skal svare ærlig med det samme noen greier å se hvem jeg er.

Noen som vil prøve seg?

Skrevet

Jeg bruker også å svare pent og pyntelig med nick og deretter er jeg slem anonym i en og samme tråd.

Skrevet

Er det virkelig ingen som tar utfordringen? Var jo sååå mange her tidligere i dag som påsto at de kunne se det når samme anonym hadde svart i en tråd. Men nå er plutselig alle borte?

Skrevet

De har sikkert årsmøte i anonymforeninga

Skrevet

Venter i spenning på at noen skal ta denne utfordringen, jeg!

Skrevet

Hvem er jeg? (1945)

Skrevet

Sorry jeg mente hvem er jeg (1925)

Skrevet

Du er meg, eller kanskje det er jeg som er deg... Nei, nå husker jeg ikke helt.

noen som kan hjelpe meg. Hvem er jeg????!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...