Gå til innhold

Jeg får vel skaffe skilsmissepapirer da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg og mannen deler synspunkter når det kommer til politikk, barneoppdragelse, og økonomi og ikke har noe å krangle om der.

Og siden vi har samme interesser, og har brukt tid på å finne ut av hva vi vil og ikke vil før vi bestemte oss for at tiden var inne for å finne den vi skulle bruke resten av livet sammen med. Det er nok den viktigste årsaken til at vi har problemer som vi ikke krangler om!

Bra sexliv har vi også, til og med uten å blande inn andre! Kanskje det er hele problemet? At vi er så "kjedelige" at vi ikke føler for å pule rundt på andre eller å ha med en tredjeperson? Kanskje vi skulle prøvd det, så hadde vi kanskje hatt noe å krangle om?

For å ikke snakke om hvor fælt det er å ta hensyn til den andre parten, og avklare ting en gjør på egen hånd først, i tilfellet det ikke passer for den andre! Herregud, tenk om man bare hadde vært mer egoistisk! Da kunne kanskje ekteskapet vært til å redde!

Eller kanskje problemet vårt ligger i det at vi ikke henger oss opp i bagateller om hvor posten skal legges eller hvordan dolokket skal være?

Eller kanskje løsningen hadde vært å forkaste alt som heter gjensidig respekt, sunn fornuft, og rett og slett vett?

Det er sikkert mye annet også som gjør oss til et katastrofe-par etter DIB-standard, men vet dere hva? Det driter jeg i, for slike påstander hører man faktisk ikke andre steder enn her. Så hvem er det som har store problemer da? Ikke vi ihvertfall, og resten av oss her inne som ikke har noe å krangle om!

Skrevet

Så hårsår da..

Er du ny?

Flott for dere. Ikke bry deg om dib.

Skrevet

Vi har samme problemer i heimen som dere, så her går det nok også til helvete.....

Skrevet

Hårsår nei? Synes bare det er utrolig latterlig at noen kan komme med påstander som ikke har rot i virkeligheten kun på grunnlag av det som bare kan være misunnelse. Og nei, jeg er ikke ny, jeg har klart å bli overrasket over hårreisende påstander og meninger her før.

Skrevet

Ja er det ikke grusomt å ha et forhold de fleste andre kan drømme om? Fy oss, vi må jo skjønne at det er et stort problem for andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...