maya123 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei Jeg og min kone skal på Rikshospitalet til lege samtale 24 juni klokken 10. Vi bor i tr.lag så vi må ta fly fra Værnes til Gardermoen. Vi er mildt sagt lite kjent i østlandstraktene, og lurte på enkleste, raskeste og rimeligste måten man kan komme seg fra Gardermoen til Rikshospitalet.
så gla' Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Dere kan ta flytoget til oslo s, også trikken som går helt opp til riksen (husker ikke hvilket nr den har). Flytoget går veldig ofte, men koster litt mer enn vanlig lokal/regionstog. Det går omtrent to lokal/ regionstog i timen fra gardermoen. I hvert fall på morgenen. 8 over hel og 8 over halv. Sjekk på snb.no. God tur!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Enkelt og billig: http://bestilling.nor-way.no/nbeiis/statictable/statictable.aspx?Language=o&Route=F3&Direction=T&Product=P4 (om linken ikke funker, gå via flybussekspressen.no - direkte buss fra Gardermoen til Bekkestua via Riksen - stoppet Gaustad store ringvei). Den tar tre kvarter, men det vil det fort gjøre med flytog + trikk også, siden dere da må bytte osv.
maya123 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2010 Takk for raske svar! Da skal vi nok få kommet oss til Riksen ser jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå