Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Kommer alt an på hvilken type. Bestiller du på f eks www.billigetester.no kan du slippe billig unna.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 På apoteket koster vel en Clear Blue digital rundt kr. 180,- etter hva jeg kan huske, og vet ikke om de har noen typer som er veldig mye billigere enn det. Et røveri spør du meg. Så har du tid, støtter jeg tipset over om å bestille tester på nettet. Da får du 20 tester for samme prisen som 1 fra apoteket...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Eller ta en på legekontoret. Da får du gjort det ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Dersom du bestiller på nett er det mye billigere. www.billige-teste.dk
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Ordentlig på legekontoret? De er da ikke noe mer pålitelige enn de man tester med hjemme...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 www.billige-teste.dk er samme siden som www.billigetester.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå