Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Plutselig føler jeg for å treffe noen å dele livet med. Litt redd, men håper han dukke opp snart.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Han dukker opp vettu Fortsett med livet ditt, vær glad og lykkelig, finn på ting sammen med venner og kos deg så dukker han plutselig opp!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 ja gjør nok det. Men er så mye vanskligere med barn i bildet. Alt blir mere komplisert. Enn kan ikke treffe hverandre så ofte. Og jeg har barna mest så er jo ikke så mye ute. Er på enn datingside da, men en jeg treffer der er det ren sex med. Så det kommer jeg til å kutte ut. Savner noe mere, men trodde det holdt en stund.
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Åååå skjønner så godt hvordan du har det. Jeg gikk nesten i to år alene. hadde det grusomt til tider. På min aller verste dag i livet, en dag da alt gikk meg imot. Husker det som om det var i går. Jeg hadde ikke lyst til å bli med mine venninner på denne tåpelige festen. Hadde mest lyst til å reise på ei hytte alene og gråte i timesvis. Så DER på den festen sto han. Vi dro på fest etter å ha danset hele natten i Oslo ...hjem til han. Etter den natten hvor vi bare lå og snakket sammen og stilte hverandre 100 vis av spørsmål har vi vært sammen. Han kommer når du minst aner det Men vil du fremskynde prosessen så vet jeg gulesider har noen søte single kompiser Klem
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2010 Ja vet at han plutselig dukker opp. Men er vel litt fordi jeg har noen følesler for han jeg treffer. Ønsker vel noe mere på sikt, med han eller noen annen. Og nå har jeg fortalt det til han. Han er nok ltt usikker pga at jeg gar barn. Han har ingen og ønsker seg ett barn. Og det sier jeg er muligheter for med den rette. Så har sendt han i tenkeboksen,hehe. Er jo ikke sikker på det jeg heller, men vil treffe noen som det kanskje kan bli noe med. Dette var kunn for sex fordi jeg var ferdig med barn og han ville ha barn. Men vi kan snakke om alt og trives i selskap med hverandre. Men spørs om det holder. Vi har veldig avslappet følelser til hverandre. Merkelig, ikke opplevd det før.
kanutteogkruttet Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Denne tråden signerer jeg også. Vært alene i 2.5 år nå og begynner å bli veeeeldig klar for en å dele livet mitt med Jeg har også en sengekompis, trives med han men vil ha noe mer en bare sengekos. Full pakke takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå