Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Min svigermor har ikke et eneste vondt gen virker det som. Hun bare ler, fniser og er en herlig mamma til alle barna. Hun virker til tider faktsik bedre enn min egen mamma noe som får meg til å få litt dårlig samvittighet. Jeg er så ufattelig glad for at hun er min fremtidige svigermor!!! Hun sender koselige sms, minner alle barna på alle bursdager, passer flokken når det måtte være, stiller opp med kake og har ikke hørt henne si et vondt ord om noen noen gang. Noen flere med overnaturlige supersvigermødre? Noen ganger tenker jeg jo at jeg aldri vil nå opp til den standarden men men...
☆Monkey Business☆ Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jepp, jeg kunne ikke håpt på en bedre svigermor, hun er en knupp
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg også.. hun er bare snill og det finnes ikke nei i hennes munn. Hun ville nok likt å bestemme litt mer noen ganger, men det får vi overse når hun er så snill som hun er. Vi hadde ikke klart oss uten henne.
NostraStoria Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Nei, dessverre.. Hun er verken sosial eller besøker barnebarna, må si meg skuffet. Hun liker best å være for seg selv. Har sittet og snakket med henne så bare går hun plutselig til et annet rom eller ut. Kommer en ut, så går hun igjen. Jepp, jeg tok hintet til slutt. Skulle ønske hun var mer lik min mor, men må lære meg å godta henne for hvem hun er.
Mammarama=) Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har en fantastisk snill, omsorgsfull svigermor som jeg respekterer og som respekterer meg.. Så jeg kan ikke klage=)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Har en kjempeflott svigermor:)
lille sprelle Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Verdens beste! Merker at hun har en helt annen og tøffere bakgrunn enn min mor, så jeg må passe på at hun ikke blir for snill og strekker seg for langt, men en skikkelig god venn og en til å gå i "krigen" med.
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Min svigermor er også veldig hyggelig (ingen er vel perfekt?)
prekæs Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Hun er over 70 og jeg vet faktisk ikke om en dame på hennes alder som behersker pc og internett som henne. Kan finne på å ønske seg nyeste utgaven av ipod og trakterer tekniske ting som cd brenning og redigering av film. Er en dame som alltid har hendene fulle med div frivillig arbeid og har alltid vært utearbeidende. Er i tillegg glad i å tromme familien sammen, men er også mye ute å farter på egenhånd. Hun er enkel å føre en samtale med og fryder seg over t skjorta hun fikk med bilde av Johnny Depp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå