Lille Meg :) Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har forstått det slik at det lønner seg å teste med morgenurin ettersom det er mer konsentrert. Men nå sitter jeg her med en test i hånden, og har så lyst til å teste Drakk et stort glass melk til frokost, og ikke noe etter det. Men har ikke lyst til å teste for så å få "feil" svar bare fordi urinen kanskje ikke er konsentrert nok. Jeg er 5 dager over IKM, og hvis kalkulatoren stemmer er jeg omtrent 4 uker på vei. Tror dere jeg kan teste meg før kl 14?, for da kommer samboer hjem fra jobb. Vil så gjerne overraske han med en positiv test
{[-]} Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Man sier at dersom man tester _FØR_ IKM bør man teste i morgenurin fordi da har man så lite HCG i blodet dersom at man er gravid, at det ikke er sikkert den blir positiv. Men, som du selv sier, du er 5 dager over IKM. Da kan man egentlig teste nå man vil. Test du, og hold oss oppdatert er du snill :-) Lykke til
megogknotten Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 jeg testet midt på dagen.. måtte ikke tisse engang, og strekene kom opp med en eneste gang.. lykke til!
Lille Meg :) Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 Oioioi Da må jeg nesten bare teste med en gang da =) Takk for raske svar forresten
Lille Meg :) Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2010 Se der ja Der var det to veldig klare streker :) Nå får gubben seg en overraskelse når han kommer hjem tenker jeg
Erle79 Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Å så kjekt å lese denne tråden - gratulerer med positiv test!
Lille Meg :) Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2010 Takk takk folkens Helt utrolig, den satt på første forsøk! At det går an Jeg er 22, han er 23, og vi har lenge tøysa og tulla med at nå skal vi lage en baby, og det endte opp med at vi gjorde det Vært sammen i snart 8 år, så det passer veldig fint! Er helt skjelven jeg, klarer ikke vente til han kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå