Gå til innhold

MÅ man teste med morgenurin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forstått det slik at det lønner seg å teste med morgenurin ettersom det er mer konsentrert. Men nå sitter jeg her med en test i hånden, og har så lyst til å teste :) Drakk et stort glass melk til frokost, og ikke noe etter det. Men har ikke lyst til å teste for så å få "feil" svar bare fordi urinen kanskje ikke er konsentrert nok.

Jeg er 5 dager over IKM, og hvis kalkulatoren stemmer er jeg omtrent 4 uker på vei.

Tror dere jeg kan teste meg før kl 14?, for da kommer samboer hjem fra jobb. Vil så gjerne overraske han med en positiv test :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sier at dersom man tester _FØR_ IKM bør man teste i morgenurin fordi da har man så lite HCG i blodet dersom at man er gravid, at det ikke er sikkert den blir positiv.

Men, som du selv sier, du er 5 dager over IKM. Da kan man egentlig teste nå man vil.

Test du, og hold oss oppdatert er du snill :-)

Lykke til

Skrevet

jeg testet midt på dagen.. måtte ikke tisse engang, og strekene kom opp med en eneste gang.. :) lykke til!

Skrevet

Oioioi :)

Da må jeg nesten bare teste med en gang da =)

Takk for raske svar forresten :D

Skrevet

Se der ja :D Der var det to veldig klare streker :) :) Nå får gubben seg en overraskelse når han kommer hjem tenker jeg :D

Skrevet

GRATULERER!!!!

Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Å så kjekt å lese denne tråden - gratulerer med positiv test! :)

Skrevet
:D Gratulerer gratulerer!! :)
Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så masse!

Skrevet

Takk takk folkens :D

Helt utrolig, den satt på første forsøk! At det går an :P

Jeg er 22, han er 23, og vi har lenge tøysa og tulla med at nå skal vi lage en baby, og det endte opp med at vi gjorde det :D Vært sammen i snart 8 år, så det passer veldig fint!

Er helt skjelven jeg, klarer ikke vente til han kommer hjem! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...