Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Ikke det at jeg ikke kan ha Iris hjemme, men synes det var litt kjipt at den streiken kan tre i kraft fra og med 26. Mai, og jeg har termin 29. Mai.... Får knipe igjen til streiken er over da! Ser egentlig ikke for meg å ha henne hjemme sammen med en nyfødt baby. Men så får vi håpe at pappaen skal være hjemme i den perioden da!
lille sprelle Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Er ikke gitt at det blir streik selv om det blir varslet, men man gjør helt klokt i å varsle brukerne så tidlig som mulig så de kan få organisert backup.
Maddi Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jobber selv i bhg, og har støtt vært klar for streik. Men har aldri fått være med på en..... tror nok det går bra i år også Men greit med en kriseplan ja. Lykke til!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 Hehe, vet at det ikke er sikkert at det blir streik da =) Men tenker alltid at det kommer til å bli det, for da har man det som regel klart i tilfelle =) Krysser fingrene for at det går bra!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2010 Vi bor i Trondheim. Men det sto at det var andre steder i landet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå