Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 som de fleste har råd til, og som ikke er verdens mest usunne rett!=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Frokost: usøtet havregrøt med kanel og friske bringebær Lunsj: chicken caesar salad Middag: grillet toskreloins med nykvernet pepper, agurksalat, timianpoteter og dillsaus Kvelds: nøtter, bær og frukt
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Polarbrød extrem med div pålegg, fullkornswraps, salat med krutonger og fetaost, lette middager. Wok, kylling, grønnsaker, fisk og ja Det jeg kom på
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 First price frosne rundstykker er KJEMPEgode, syns jeg. Men sunne er de ikke akkurat. Pålegg jeg liker best akkurat nå er crabsticks og baconpostei med agurk. Godmorgen yoghurt og frukt. Ovnsbakt laks,båtpoteter,squash,paprika. ( Alt i ovnen på en gang, lett, sunt og godt!) Hjemmelaget lapskaus og grønnsakssuppe.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Frukost: Iskaffi, orginal Lunsj: Pastasalat Middag: Gryterett (ikke Toro) eller asiatisk wok. Kvelds: Snacks a'la kyllingvinger, hjemmelagde hvitløksbrød, hvitløksdressing og salat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå