Mammaen til Isak Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har, er jo en del år sida så jeg husker ikke helt åssen jeg pyntet jeg...jeg trur og mener at jeg tok fargene fra servise igjen på lys og blomster. Jeg hadde ikke lyseblått bord for å si det sånn Er så mye blått ellers i hverdagen, var i allefall det hos oss så jeg følte ikke behovet for å ha lyseblå dåp. Jeg har hvitt kaffeservise da, og dekket med mørkeblått i servietter og sånt til kaffen
rampete robin Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2010 Vanskelig å få til lyseblått eller blått bord for den sak skyld. Angrer forferdelig på at jeg valgte det servicet. Selv om det er veldig fint i seg selv, så er det vanskelig å dekke med. Tenker da først og fremst på spesiellle dager, som dåp, konfirmasjon og jul. Fint til påske :-)
Mammaen til Isak Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Smaken forandrer seg hele tiden , jeg har også til tider vært lei av mitt. Det er jo mye farge på det så egentlig trenger du ikke så mye pynt. Hvite duker, lyskopper i glass eller sølv, feks hvite roser i oppsats eller bare i vase, eller klipp av rose toppene og legg de i skåler med vann Du trenger ikke mer pynt enn det. Kanskje noen høye lysestaker
rampete robin Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2010 Takk for tips. Skal ta de med meg. Må dekke med to forskjellige service, for har "bare" til 18 av sitron. D resterende 8 blir tilnærmet hvite, så de er jo enkle. Så to bord i enden, eller ett i hver ende, blir anderledes, men kan ha samme tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå