Gå til innhold

Positive erfaringer med babyklister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har positive erfaringer med babyklister? Hvilken type evt?

Er dette noe man kan bestille direkte fra apotek i Norge el Danmark eller må man via homeopat?

Når skal man ta dette ifb med fryseforsøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg har ingen erfaringer - så langt. Men jeg har brukt dette i forbindelse med vårt første IVF-forsøk nå i mars/april/mai

Det er et homeopat-preparat, og jeg kjøpte det på et apotek (i Trondheim) som selger homeopatmedisin. Det står ikke ute i hyllene, så du må spørre betjeningen etter FRUCTUS FEMINA.

Kan sikkert bestilles på nett også, men så lenge jeg fant det på apotek så har jeg kjøpt det der.

Så vidt jeg vet, så er det ingen bivirkninger verken for mor eller evt. barn i forbindelse med dette, så du kan vel starte så fort som mulig. Tror midlet klargjør slimhinna/livmora.... så vidt jeg husker at jeg ble fortalt.

Jeg stoppet å ta dette etter uttak, da slimhinna var klar for et egg uansett.

Lykke til :)

Skrevet

Hei

Hvor ligger dette apoteket i Trondheim?

I Danmark er den faktisk brukt i prøverørsbehandlingen, og dette er klippet fra www.helseriet.dk:

Berberis vulgaris, fructus D3 / Urtica urens D3. Homøopatisk lægemiddel. Dråber som indtages i vand 3x10 dråber pr. dag.

Anvendelse:

1. Til gravide hvor der er opstået fare for abort.

2. Forebyggelse til gravide, som tidligere har aboteret en eller flere gange.

3. I forbindelse af fertilitetsbehandling/IVF/ICSI, hvor det hjælper med til at befrugende æg lettere kan sætte fast på livmodervæggen.

Med andre ord; det nytter ikke å bruke dette uten at egget blir befruktet. Men det vet man jo ikke før IKM... Så da bruker man det fra eggløsning til IKM. Kommer mensen så slutter man, kommer den ikke fortsetter man:-)

Skrevet

oi.... skulle tydeligvis bare ha fortsetta med dette jeg da... jaja, vi får se hvordan det går uansett.

Jeg kjøpte dette på apoteket på Byhaven.

Skrevet

Takk takk:-)

Får prøve dette neste gang da:-)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med babyklister, men testet pos. etter 6. forsøk da jeg fikk blodfortynnende.

Skrevet

Takk for svar :) Hvor lenge skal man evt ta dette babyklisteret?

Snøfilla: hvilken type blodfortynnende fikk du? Tabletter eller sprøyte?

Skrevet

men altså.... nå sitter jeg og tenker litt....

Det kan jo kaaaaanskje være OK å starte med dette før eggløsning.. .slik at middelet får være litt i kroppen på forhånd og godgjøre seg litt? kanskje? hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...