Full house Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Vi har fått tildelt verdens vakreste gutt fra Thailand, og venter bare på å få reisebeskjed til å hente han! :-) Når vi har vært hjemme en stund, ønsker vi å døpe han. Og i den forbindelse tenkte vi å be flere mennesker enn hva som strengt tatt er vanlig, for å feire at gutten endelig er her. Synes dere det virker dumt? Vi skal ha selskapslokale og god mat, men ønsker med andre ord å be alle venner og fjernere slekt i dåpen også. Og selvfølgelig presisere i invitasjonen at det like mye er en "velkommen hjem" feiring, som dåp. Dumt?
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Herlig høres det ut som. Synes det virker som en superide Klem til dere og gratulerer!
Monajenten Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer!! Så utrolig spennende:-) Jeg syns det høres kjempefint ut, det må jo være helt fantastisk for dere:-) Go for it!!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Overhodet ikke! Hørtes ut som en fin feiring, Forstår godt at dere vil ha alle dere bryr dere om, med dere for feire. Det er jo en stoor begivenhet. Håper dere får reisebeskjeden snart. :-)
Honningmelon Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Syns det høres kjempefint ut Dere feirer jo ikke bare dåp, men at han har kommet hjem til mammaen og pappaen sin. Hvor gammel er han?
Full house Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2010 Så koselig med positive tilbakemeldinger! Jeg var litt redd for at det skulle virke litt dumt. Han er jo så etterlengtet for våres del, og "alle" vet jo at dette har vi ventet i mange år på! :-)
Full house Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2010 Honningmelon, han er 9 måneder :-) Og selvfølgelig det vakreste jeg har sett. Stoore mørke øyne, og masse hår. Kort for alderen, men god og rund :-)
Full house Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2010 Ja vi er veldig glade om dagen! alderen er jo helt perfekt!
Mom2Two Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Dumt? Nei, det høres da helt fantastisk ut! Jeg hadde gjort det samme:) All grunn til å feire! Gratulerer med gutten:-)
Full house Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2010 Takk for det Mom2two! :-) Da var det kanskje ikke så dumt alikevel :-)
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Det høres koslig ut Blir knall om alle ha FK dress da.... unnskyld måtte bare!! Men igjen så må jeg si at det høres kjempe koslig ut da:) masse lykke til..klem:)
Full house Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 5. mai 2010 Det hadde vært yppelig! Kanskje alle kommer i kirka også da :-P
NormaJean Skrevet 5. mai 2010 #15 Skrevet 5. mai 2010 Det høres ut som en super god ide! Ta masse bilder og lag album som han kan få når han blir større! Det eneste er vel at dere bør vel kanskje vente med å arragere dette til gutten er trygg på dere og omgivelsene? Slike festligheter kan vel kanskje bli litt overveldene selv for den mest erfarne;)
Full house Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. mai 2010 Selvfølgelig! Blir ikke holdt den første uka nei :-)
Berta_78 Skrevet 5. mai 2010 #17 Skrevet 5. mai 2010 Tror det blir veldig fint :-) Minner meg litt om en bok som heter "coming to America" av Ann Tylor (på en fin måte) Om to små jenter som blir adoptert fra Korea til veldig ulike familier i statene. Den er ganske søt.
PAVEEL Skrevet 5. mai 2010 #20 Skrevet 5. mai 2010 Høres utrolig koselig ut! Gratulerer med gutten:-) Har han fått et navn?
erteposen + 4 Skrevet 5. mai 2010 #21 Skrevet 5. mai 2010 Nei, det er jo bare flott! En skal feire sånt stort! Det eneste jeg tenker på er gutten. Det ene adoptiv barnet til min bror hadde ikke takler masse nye mennesker på en gang, men dere kan jo se gutten an. Han trengte god tid, rolig miljø og få mennekser rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå