Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To år med prøving på nummer to er godt og vel passert. En seinabort og en MA inni der. Har prøvd hormonkurer uten hell, og nå har mannen tatt svømmeprøve. Har vært på UL-kontroller ved EL de siste månedene og der ser ikke så verst ut med meg, selv om "dommen" etter seinabort og MA var at mine egg var for dårlige. Skulle ha kjørt på sterkere Menopur-kur måneden som gikk, men så ble mannen så syk og så full av sterke medisiner at vi droppa det. Fikk ikke prøvd en gang, han var så dårlig.

Det er bare mas med hele greia. Begynner å få lyst på IVF, ikke minst for å overlate ansvaret til andre og slippe å prøve selv. Det kjennes bare trist og dumt.

Datteren min fylte seks år forleden og vil så veldig gjerne ha småsøsken. Trist, trist å aldri kunne komme med den gode nyheten.

Jada, jeg er 40+. Men inne på "Gravid i morden alder" så jeg nettopp en av de gamle traverne som plutselig har blitt gravid med nummer 6! Ja, jeg vet jeg er heldig som har ett barn, takk og lov for det, men kunne vi ikke bare få ett eneste søsken?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender masse babystøv din vei =) Kan desverre ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for deg! Men jeg gjør det, og håper du blir tobarnsmamma neste år =)

Jeg har bare holdt på uten hell i 6mnd. Men kjenner hvor frustrerende det er.

Lykke til!! =)

Skrevet

Det synes jeg det skal. Makan til urettferdighet her i verden noen ganger!

Skjønner veldig godt tankegangen din. Etter så mange prøvelser føles det enklere å prøve å lage baby ved hjelp av ekspertise. Synes ikke du skal gå og tenke på at du har dårlige egg, det kan du ikke vite uten grundige utredninger! Finnes gode klinikker som kan hjelpe dere videre om dere er klare for dette.

Ser du leser på gravid moden alder. Jeg leser også der fordi de er positive og har mange erfaringer å dele. Det er ei der inne som venter nr 13! Jeg setter av to plasser på første rad når jeg ser storken er ute og flyr! Da er vi sikre på gode resultater.

Masse lykkeønskninger videre uansett hva dere beslutter dere for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...