Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Kjenner dere noen barn som heter Liam? Hvor gamle er de? Hvordan ser de ut? Vet likssom ikke helt hvordan en Liam ser ut.. Er det pent?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 På de siste 2 årene vet jeg av 5 stk som har kalt ungene sine Liam. Tydeligvis det nye "poppis"-navnet. Virker som annenhver gutt som fødes skal hete Liam eller Leon. Samme med jentene i bhg til mine barn er det 4 stk som heter Emilie eller Amalie+ 3 stk Thea og 2 stk Linnea....kjedelig!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Tror det er et navn i vekst.. Syns dessverre det er grusomt..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Det har jo blitt et poppisnavn. Har en venninne som har en gutt som heter Liam. Han er en stor gutt, søt. Jeg forbinder det aller mest med en av medlemmene i Oasis.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Liam er blond, en tøffing, og er rundt 3 år gammel. Sånn tenker jeg på Liam. Pent navn.
soleia Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Likar ikkje, desverre. Men så er eg av den kjedelege sorten som likar norske namn. Kjenner ingen Liam foreløpig.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Liam Texas er eneste jeg har hørt om. Den kombinasjonen har ødelagt navnet for meg.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes det er et flott navn, og jeg har aldri hørt om noen barn som heter det, så veldig poppis kan det vel ikke være..? Hadde jeg ventet en gutt nå hadde nok det navnet stått på min favorittliste. Jeg tenker også på Liam Gallagher i Oasis, men det er jo bare stilig, for han er en tøffing...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Liam er et motenavn, og vil om 15 år være det samme som det å hete Kent Ronny er i dag.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Det er veldig få som heter Liam i Norge, så veldig poppis og mote er det da virkelig ikke. Men det er tydeligvis et navn på vei oppover... http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden/guttenavn?s=m&n=Liam
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 Skjønner ikke helt, skal man også begynne å kalle guttene for Malcolm, Sean eller Keith? Vet at Kevin og Noah allerede er vanlig blant norske familier. Jentene må vel da kalles Priscilla, Debbie eller Barbara.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #16 Skrevet 5. mai 2010 Gutten min heter Liam, og jeg elsker det navnet:) Vi er ikke akkurat en del av den "lave middelklassen" som dere så pent kaller det, men vi fant ett navn vi likte godt og som passa godt på en som var født med en fantete blikk. Han har rufsete blondt hår, meget aktiv, nysgjerrig og glad, han har store blå øyne og er 2,5 år. Prater som en foss, kan mange bokstaver, teller til 30 og er langt over gjennomsnittet smart i følge helsesøster og barnehage. Ett nydelig navn på en nydelig gutt:)
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #17 Skrevet 5. mai 2010 Det er et gyselig navn på en norsk unge, og vitner om foreldre med liten eller ingen bakkekontakt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #18 Skrevet 5. mai 2010 Veldig, veldig harry på et heilnorsk barn. Passer ikke. Liam Pedersen?
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 5. mai 2010 #19 Skrevet 5. mai 2010 Nyyydelig navn!:-) Har en Liam på 8 uker som har masse svart hår å brune øyne. Pappan er kurder da. Vet ikke hvorfor,men synes at navnet passer bedre på mørkhårete enn lyshårete...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #20 Skrevet 5. mai 2010 Jeg kjenner en nydelig liten Liam som har en meget oppegående mor og en amerikansk far. Men de bor i Norge, og er helnorske:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #22 Skrevet 5. mai 2010 hahahaha LIAM??! som om noen skulle skrevet for 2-3 år siden "jeg tenker på navnet Thea!" ooooh nei gjøøøøør du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå