Carina har to små gull Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hele 1 dpo idag....Da får jeg vel mensen neste torsdag om jeg skal ha samme korte lutealfase denne pp på 9 dager. Håper tida går fort. Nå skal jeg til legen å ta blodprøver. Er veldig spente på hormonverdiene jeg...
{[-]} Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Lykke til i vente tiden. Om 10 dager så sitter du med en positiv test, skal du se ;-D
Musemor med tre søte små Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Obs, det var feil nick. {[-]} er den jeg bruker når jeg er inne og sniker på 1. trimester.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Krysser fingrene for deg Carina - nå MÅ det jo være vår tur, ikke sant?!?? ♂ + ♀ = ♂: Krysser fingrene for deg også, må oppdatere oss da Klem fra en som bare er på syklusdag 6 i dag...
Carina har to små gull Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 Ja håper det blir vår tur snart Syntes vi fortjener det alle sammen, har vært her inne lenge nok nå. Dritt at tanta skulle komme til dere begge
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Lykke, lykke til Carina Må bare fortelle at jeg i dag har skikkelig EL-SLIM!!!!!!!!! HURRAAAAAAAAAA!!!! Har ikke hatt så fin kvalitet på EL-slimet siden jeg ble gravid i april i fjor!!! Slimet var så "vakkert", hehe, sorry intimdetaljene altså - så klar og "slippery", skikkelig eggehvite og jeg kunne strekke den igjen og igjen og igjen og opptil rundt 20 cm!!! Kjenner forresten nå at denne gangen har jeg skikkelige murringer på venstre side!!! EL-slim allerede på syklusdag 8??!?!! Jaja - da blir det kort syklus igjen da, rundt 26-27 dager tenker jeg, pleier å få det i pausemåned etter pergo Har bestilt meg tester fra billigetester i går, kommer sikkert i posten i morgen... Testefest denne måneden?? JAAAAAAA Jeg ble forresten spådd inne på spå-sidene at jeg kom til å bli gravid i mai og at det ble en gutt!! Blir spennende å se da, krysser fingrene for at det blir vår tur denne pp Ha en strålende fin helg :) Stoooooooor klem fra
Carina har to små gull Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2010 Kanskje dette er mnd Jeg blr også spådd gravid i mai, men tar det med en klype salt da. Men edet er jo lov å håpe Er bare 4 dpo og merker foreløbig ikke en skit. Nye blodprøver på mandag. Du får ha ei heidundrende helg du også Klemmer fra
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Masse lykke til deg også Carina!!!!! Måtte det skje denne gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå