Gå til innhold

Noen her som er ansatt/har vært ansatt i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskelig å få jobb i barnehage dersom man ikke har relevant utdanning innenfor dette yrket? Tenker typ Helse og sosial osv.

Fant en stilling på NAV, og kunne godt tenkt meg å jobbe i bhg :))

Har kun vært ansatt 3 år i butikk, og også vikar på et sykehjem, men aner ikke om det overhodet er relevant grunnlag for å i det hele tatt håper på at man kanskje kan bli ansatt. Er selv mamma til en jente, teller det positivt inn på en søknad eller?

Skrevet

Hei =)

Jeg jobber i barnehage, og har ingen utdanning innen faget. Klart du kan jobbe i barnehage fordet om du "bare" har jobbet på butikk. De trenger jo folk til og fylle opp assistentstillingene også.

Det som teller på en søknad er at du forteller hvordan du er. Selg deg selv! Da får du et intervju, og daglig leder seg fort om du er en person som passer inn i "flokken" som jobber der allerede.

Det er kjempegøy og jobbe i barnehage! Jeg annbefaler alle foreldre som har barn i barnehage, og jobbe der en stund. Det er så givende og få lov til å følge barna igjennom bleieavvenning, deres første skritt, den første gangen de sier klart i fra om hva de ønsker på skiva, den første gangen du kan se hva de tegner, og når du sier hva det er så blir de så glade! Fantastisk =)

Lykke til med jobbsøkingen!

Skrevet

Om det er en assistentstilling så er det bare å søke i vei. Om de søker etter førskolelærer så nytter det nok ikke ;-)

Skrevet

Er assistent ja ;) Skummelt å søke ny jobb! Ikke gjort det på leenge..

Takk =)

Skrevet

send innen søknad

noenganger er det så mangesøkere at det er venskelig men andre ganger er detfå søkere. tenk litt igjenom hva du tror en jobb i bhg innebærer.

Skrevet

Jeg tror en jobb i bhg innebærer hektiske dager der de har faste rutiner.

Jeg tror barna trenger faste, trygge, snille og omsorgsfulle personer å forholde seg til i barnehagen.

Har dattra min i barnehage, og de er superflink med henne :) Spiller gitar, leser bøker, leker osv. Jeg elsker å omgås barn, tror kanskje jeg vil passe inn i en barnehage :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...