Gå til innhold

Dere som har litt peiling på kosthold og trening..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned tretti kilo. Har gått ned en del kilo allerede (har ikke trent, begynte å trene for to uker siden) men har tretti kilo igjen. Hvordan høres dette ut?

Jeg trener 1-1,5 time hver dag på treningstudio. Trener mest på tredemølle og elipsemaskin, annenhver dag trener jeg også styrketrening.

Til frokost spise jeg en omelett av to egg, gjerne skinke, og diverse grønnsaker oppi. Til lunsj spiser jeg en litt stor salat med forskjellige grønnsaker og gjerne skinke/kylling eller tunfisk. Middag varierer jo veldig, men har alltid en del grønnsaker til og styrer unna fete satser og dressinger. Spaghetti/rundstykker til osv er alltid fullkorn.

Til kvelds hender det jeg koser meg med en iskaffe eller en sånn god morgen yoghurt med nøtter. Vet jeg sikkert kunne kutta iskaffen, men jeg unner meg den da. Hvordan ser dette ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det hørtes veldig bra ut :)

Både ift trening og kost, MEN god morgen yogurt er FYFY! 14 sukker biter i en slik!

Spis heller en Skyr, den har masse proteiner og ikke tilsatt sukker.

Har du fått veileding når det kommer til styrke treningen? Gjør du ikke det rett er det mye mindre effektivt.

Lykke til videre, du er flink :)

Skrevet

dette høres bra ut!! har du hatt time med personlig trener? vil anbefale det for da kan du få et program som er tilpasset din kropp. det er utrolig flott at du trener hver dag, men tren variert, da har det bedre effekt. altså tren overkropp en dag, resten neste dag, fokuser på cardio en dag etc...men anbefaler på det sterkeste en time med pers.trener!

stå på!!! ble inspirert av deg nå!

Skrevet

Omeletter, grønnsaker, kylling/fisk/kjøtt er bra. Iskaffe er usunt, inneholder veeldig mange kcal. Gm yougurten likeså.

All trening er supert, stå på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...