Gå til innhold

Artikkel/rapport om passiv røyking versa nyfødte, samsoving og krybbedød....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har lest en slik artikkel for lenge siden, og jeg innbiller meg at jeg fikk linken gjennom noen her inne, men n er den borte...

Jeg har en mann som røyker desverre, og han er av typen som skal ha alle påstander dokumentert før han tror på noe lol

Klart han røyker ute osv, men han er veldig skaptisk til at røykpartikler i klær og hår skal ha noe annet å si enn for lukt, og at utåndingsluften hans er anderledes enn min...

Jeg ville gjerne at han skulle lese dette han også, svart på hvitt, men jeg aner ikke hvor jeg finner dette.

Hjelp meg å dokumentere hvor farlig passiv røyking er da damer, selv om man røyker ute...

Jeg skulle ønske han ville slutte men han har ikke lyst!? Kanskje en slik vekker hadde gitt ham en annen holdning til det?

Vi har strevd lenge med å bli gravide og dette barnet er noe han ønsker seg mest av alt i hele verden... Kanskje slemt av meg å bruke det mot ham (røykingen hans), men jeg er både bekymret og irritert over at han har lyst til å være røyker. Han har aldri prøvd å slutt fordi han ikke har lyst til å slutte :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle kke være anonym da :/

Skrevet

Hysteriske kvinnemenneske. Hvis han røyker ute, og ikke har lyst til å slutte- så kommer han ikke til å gjøre det heller, uansett hvor mye du maser og kviner. Gi mannen litt fred- og la han bestemme LITT over seg selv i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...