Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 jeg skal flytte fra den falske, elendige samboeren min. Vi har en baby på 3 mnd sammen, og lurer på hvordan det blir med hans samværsrett? Jeg ammer ikke barnet, så er det slik at de dagene sambo skal ha henne, så må babyen overnatte hos han? Hvis han feks skal ha den "vanlige" samværsrette, blir det slik da at babyen er hos han en dag i uka + annenhver helg? Tenker på overnatting da.. Og har han noen "rett" til å ville ha barnet lenger fordi han feks skal reise til familie, og vil ha med seg barnet? Jeg og smabo kommer fra samme sted, og der bor begge familiene våre. Hvordan blir det hvis jeg reiser hjem en dag, og blir der noen dager. la oss si at det er "min tur" til å ha barnet...Kan da sambo kreve at han skal få barnet noen timer for å besøke sin familie, mens jeg er der liksom? Rotete..Men trenger så mye info som mulig, for samboeren min skal visst gjøre dette så vanskelig som mulig for meg!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Han har ikke rett på overnatting før barnet er over året, det er hvertfall det som er anbefalt. Hyppig og korte samværsstunder med deg tilstedet er vel det som er anbefalt...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hi Noen her som ikke ammer babyen, og ikke bor sammen med BF som kan dele noen råd og litt erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå