Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Nå må jeg klare å få vasket vinduene og shinet huset. Det er ikke lenge igjen til 17 mai og helgen før dvs neste onsdag har jeg tenkt til å ha huset mitt skinnende rent. Alle vinduer, alle skap, alle vegger bad, vaskerom og soverom. Klær skal være strøket og henge pent .... åååå Kan noen være så snill å si de også er litt på hæla når det gjelder rydding? Jeg begynner å rydde NÅ!!! Noen som rydder/vasker som hiver seg med? Lover å komme med heiarop til alle
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 Supert da er vi i alle fall to. Jeg har en haug av papirer også som må settes i orden. Skal en snartur til byen også og kjøpe permer. Setter på 1 vask med klær og begynner å rydde klærne i stua
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg må vente til helgen da.. men bør begynne med vinduene....
Mammaen til Isak Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Altså.....jeg har og tenkt å ha reint hus til kr.himmelfarts helga. MEN, det er jo et hav av tid til Men ikke snakk om vindusvask- den har jeg utsatt i ei måned. De ser grusomme ut! Jeg må klatre på stige ute også for å få pussa de, sukk...dritt vinduer.
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal begynne å skrive en liste etter lunsjen her.... Åååå blir en laaang liste:)
Gjest vinterbrud Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har begynt å rydde i skap og kaste gamle klær og diverse ting.Men vinduene har jeg ikke tatt ennå,det har vært så dårrlig vær id et siste. I dag har jeg tørket støv og rydda barnerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå