*venter nr. 2* Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei. Har ei jente på 4mnd som kun vil ha en spesiell smokk som det ikke er så lett å få tak i. Jeg har prøvd ALT annet, men hun vil ikke ha. Sutter bare litt på dem før hun bare spytter de ut igjen. Tror dere det går an å "nekte" henne den smokken hun pleier og bare gi henne en annen? Jeg tenker på åra fremover.. tenkt hvis dem slutter å slege den smokken hun liker. Da sitter vi jo i saksa uansett.. Har kjøpt inn et lite lager, men jeg kan vel ikke kjøpe smokker for 3 år frem i tid. Hvis jeg gir hennen en annen smokk, tror dere hun tar den til slutt da? Noen som har prøvd dette?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Det er vel ikke sikkert hun trenger smokk døgnet rundt til hun er 3,5 år? jeg ser jenta mi på 9 mnd som allerede bare bruker smokk til soving... Og ingen av barna i bhg til eldstemann på 3,5 bruker smokk i bhg f.eks... Men du kan jo prøve med en annen og se. Hvilken type er det hun er så glad i? Trenger hun smokk ofte?
Neijasså... Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hvis de slutter å selge smokken "deres" når lageret du har kjøpt inn er tomt, og hun ikke vil ha andre, er det vel bare å slutte med smokk? Er vel få unger som virkelig trenger smokken over 1 års alder (mine har aldri brukt smokk, ikke noe problem det heller).
*venter nr. 2* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har ikke sagt at hun trenger smokk døgnet rundt.. Men hun koser seg med den hvis hun er grinete og når hun skal sove. Kjøre bil uten smokk blir bare grin.
mamman til to gutter Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg tipper at når hun blir eldre, så tar hun flere typer smokker hvis hun fortsatt har behovet for smokk. Sønnen min tok alle smokker når han var helt liten, men fikk stort sett mam silikonsmokker fordi den ikke er lateks og likevel lett å få tak i, i vanlige butikker, så når jeg prøvde en annen smokk etter en stund, så ville han ikke ha den. Nå er han snart tre år og bryr seg ingenting om hvilken smokk han har, bare han har en smokk når han skal sove og sånn har det vært en god stund nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå