Gå til innhold

Hvorfor må alltid jeg sende sms først, skrive på fb først, si hei på msn først for at noen skal ha kontakt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matematisk sett så burde jeg da oppleve at noen andre tar initativet først. Har greit med venner, men ingen bestevenninne. Oppdaget filterfunksjonene på fb-veggen, og da så jeg at ingen har skrevet på veggen før jeg skrev på deres siden oktober i fjor! Føler meg kjempelite verdt av å tenke på dette. Er jo snakk om folk jeg har kjent i 7 år.

Skrevet

Kanskje du rett og slett er en kjedelig og grå person som folk glemmer litt av?

Skrevet

skaff deg nye venner, det har jeg gjort

Skrevet

Vel, jeg er vel bedre enn deg som presterer å si sånne ting til mennesker som har det vondt.

Skrevet

Kansje på tide å finne noen nye venner?

Hmm, kjipt det der, opplevde det samme selv for et par år siden...når jeg da sluttet å ta initativet så opphørte all kontakt -da tok jeg hintet!

Hvor i landet bor du?

Skrevet

Det er både snakk om venner jeg har hatt i 7 år og venner jeg har fått etterpå, de nyeste nå i år.

Skrevet

Kanskje ikke facebook betyr så mye for dem?

Skrevet

Eller kanskje du skriver for ofte?

Skrevet

Jeg har det litt sånn selv.

Er utrolig flink til å ta kontakt med folk, spør hvordan det går og hører jeg de er syk eller barna syk så bryr jeg meg.

Men fint lite tilbake.

Mange sier jeg er heldig for ingen er så populær og har så mange venner som meg.

Folk er rett og slett selvopptatte og bryr seg ikke så veldig lenger.

Skrevet

Du, dette trenger ikke være personlig!!! :)

Vet selv hvor vanskelig det er i en travel hverdag å ta kontakt, skrive noe, osv - det kan fort gå mange mnd/halvt år.

Det blir til at folk møter de som er en mest tilgjengelig, en kaffe m kollega etter jobb, lunsj m studievenn osv, og egen familie. Og så har mange venner som tar mye initiativ, da blir det disse man ser oftest, uavhengig av hvor nær ell gammel venn det er.

Tenk litt på det! :)

Og for mange er ikke facebook så viktig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...