Gå til innhold

Påmelding voksende mager Follo! Ny tid!!! 14.05.2010 i ski storsenter kl 11! Ny Tid!!!!

Anbefalte innlegg

Hei Igjen!

Siden det var mange(egentlig alle) som syns det var greit hvis vi bytter til dagtid, ha jeg laget ny tråd.

Håper kl 11 er greit, jeg kommer i hvertfall å sitte der fra kl 11, så det er bare å kommer;-). Fint om dere skriver dere på "liste" igjen,silk at jeg vet nøyartig antaller. Dette pga borbestilling. Men regner ikke med at noe ha forandret seg stor.

Klemmer

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Lykkeliten dagmamma

Tror du dere blir sittende lenge? Jeg skal på UL på A-hus kl.09.00, vet ikke hvor lang tid det tar men tror ikke jeg rekker det til 11....men har kjempelyst til å treffe dere så jeg prøver så godt jeg kan:)

Det rekker du nok helt sikkert. De gangene jeg har vært på UL på A-hus har det tatt ca en halv time. Max 1 time om det er litt forsinkelser. Og det er jo ingen kø tilbake på den tiden av døgnet heller. Så bare kom når du er ferdig. Vi blir helt sikkert sittende en god stund.

Vi sees!

Hei!

Takk for en veldig koselig lunsj! Synes absolutt vi burde gjenta det. Håper dere får en fin 17 mai, og nyt en hel uke med varmt og fint vær.

Vi får finne en ny dato snart. Ukene går jo fort til noen av oss skal føde.:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...