Gå til innhold

Omplassering av hybelkaniner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for tiden drevet avl på hybelkaniner, og nå har det gått litt for langt her. De formerer seg i alt for raskt tempo til at jeg klarer å holde oversikt og jeg har derfor mistet all kontroll. Hvor henvende seg for omplassering av disse slitsomme, mindre søte små grå dottene?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Enhver (mannlig) tenåring er glad for tilskudd til sine egenproduserte, og tar dem gjerne, siden han driver et vitenskapelig prosjekt for å se hvilke nye livsformer som kan oppstå på åtte kvadratmeter ved tilsetning av nye former for menneskelig avfall.

Skrevet

Takker og bukker.

Da er det bare å finne en mannlig tenåring. Stikke en tur oppom ungdomskolen etterpå og henge opp lapper da kanskje???

Men muligheten for at denne eventuelt mannlige tenåringen kommer hjem til meg og fjerner disse mindre koselige husdyrene er vel kanskje like stor som at disse husdyrene flytter ut selv av egen fri vilje:(

Gjest sug lut
Skrevet

Si ikke det. De er i konstant pengenød. Gi dem en femtilapp og en feiekost så er alle fornøyde.

Skrevet

Du kan også prøve studentguttekollektiver. En bekjent av mannen bodde en gang i et kollektiv med en muggkoloni som het Rolf i kjøleskapet.

Gjest amandine
Skrevet

Det hørtes usunt ut... Vi har en hammer som heter Rolf, vi;)

Skrevet

Et par kompiser av meg på vgs hadde noen brune pølser liggende nederst i kjøleskapet i flere månder før de innså at det var bananene de kjøpte den dagen de liksom skulle starte et nytt og bedre liv...

Leiligheta de bodde i var så grusom at det går rykter om den på skolen vi gikk på enda (er 7,5år siden de flytta ut av den nå), fetteren min lurte på om en del ting stemte for et par månder siden nemlig.

- de hadde et tårn av tome sigarettesker.

- en bakebolle full av aske (etter alle sigarettene som de hadde røyket)

- alt av kjøkkenutstyr de hadde lå i oppvaskkummen med et tykt grønt mugglag (jeg er sikker på at det rørte på seg av seg selv)

- komfyren levde sitt eget liv å en gang de skrudde på stekovnen ble istede ei av stekeplatene varme og en kniv tok fyr så flammene sto helt opp til taket. så da fikk hele kjøkkenet seg en omgang med brannslukningsaparatet, som ble tømt helt for sikkerhetsskyld.

-de største hybelkaninene var på størrelse med en liten hund

-dusjing var på egen risiko da noen hadde koblet noe feil så de viste aldri om du fikk varmt vann eller elektrosjokk når du gikk inn i dusjen.

Så finner du noen tenåringsgutter eller et studenkollektiv med gutter så tar de sikkert hybelkaninene dine. Om du har en videregående skole med estetiske linjer i nærheten(musikk, dans, drama, tegning, media osv) så er sannsynligheten enda større for å finne noen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...