Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har vært under rehab i 2-3 år nå, og pga slitenhet og dårlig med konsentrasjon og hukommelse, så er det ikke aktuelt å fortsette i et typisk sykepleieryrke. Har tidligere jobbet på sykehjem. Men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal satse på videre. Føler det kunne vært godt å forsøke en dag eller to med jobb i uka igjen, men det må bli noe "annet", kanskje noe administrativt? Men jeg vet ikke hva..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 du kan jo jobbe på legemiddelfirmaer, vet at f.eks mead johnson som selger div mme for allergikere har spl som står for salg, kurser etc...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Vet at noen forsikringsselskaper ansetter helsepersonell, for å ta seg spesielt av saker som har med helse å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Sjekk hvilke master-utdanninger som er tilgjengelige etter sykepleien. For eksempel økonomi og administrasjon går jo an å ta, da kan du brukes til mye forskjellig. Jeg vet ikke hvilke videreutdanninger som ellers er tilgjengelige, men hvis du sjekker det så kanskje du snubler over noe du virkelig kunne tenke deg å jobbe med:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 -Bandagist/apotek (jobbe med brystproteser, stomiopererte osv) -Privatklinikk -Spa/hudpleiesalong (det er ofte sykepleiere som har utdannet seg innen alt fra kjemisk pealing til laserfjerning av hår) -Etterutdanne deg til f.eks helsesøster Det er jo et utall av muligheter egentlig, kanskje du skulle ta deg en prat med en yrkesveileder?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har søkt på skole, for å kunne jobbe som faglærer på helse og sosialfag i vgs. Hva med det da? Jeg har det som deg, bortsett fra at jeg fortsatt er i jobbe enda. Jeg er lei og sliten av jobben min, men på en måte så ønsker jeg å jobbe innen faget. Så da blir en lærerjobb ganske grei for meg tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå