Gå til innhold

Er det trygt å kjøpe vogn gjennom en utenlandsk nettside? (joggermom.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på en Moutain buggy og kom over en nettside fra USA som heter joggermom.com. Der kostet MB 500$, dvs ca 3000 kr.. Det er jo en kjempepris!! Men hvordan funker det med toll og sånt? Og hvordan kan jeg vite at dette er et seriøst firma som ikke lurer meg?

Skrevet

Æsj, leste nettopp nøyere på nettsidene dem og der stod det at de ikke kunne sende MB utenfor USA. Så da kan jeg visst bare glemme å kjøpe vogn gjennom de..

Skrevet

Selvsagt er det bare å handle der.

Selvsagt er det bare å få de varene du ønsker til DIN adresse i USA.

http://www.jetcarrier.com/

Når du registrer deg som kunde hos oss får du automatisk opprettet en egen adresse i USA. Adressen er gratis, det koster ingenting å opprette denne.

Hvorfor en adresse i USA?

* Adressen, eller Mailbox'en som vi kaller den, befinner seg i vår terminal i USA

* Hit kan du sende dine bestillinger, nye som brukte varer er greit. (Men husk at kravet til kvitteringer gjelder alle varer).

* Vi sender Flypakker fra USA en gang i uken, alt gods pakkes da om bord og sendes til Norge, Sverige eller Danmark for distribusjon.

* Hver 14 dag sender vi sjøgods, her er prisene lavere og vi har ingen vekt eller volum begrensninger, som eksempel sender vi stadig..

o Bil, båt og MC deler

o Scootere

o Trommesett

o Motorsykler

o Møbler

o Snøscooter

o Teleskop

o Bil og båtmotorer

o Maskiner mm

* Fortollingsgebyr er inkludert i frakten ( gjeldende mva sats + evt tollsats tilkommer selvfølgelig).

* Flypakker leveres til nærmeste postkontor, sjøpakkene sendes med Post eller innlands transportører, og du mottar epost faktura.

Du kan bestille fra de aller fleste Amerikanske butikker eller privatpersoner.

Informasjon om hvordan du bruker Fly eller Sjø finner du fra "Min konto" siden.

--------

Kan det bli enklere å bli "amerikanisert"........;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...