Gå til innhold

Har så lyst til å fornye meg..noen som kan anbefale en bra frisør i Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bodd her i 1 år og vert hos diverse frisører, men finner ikke noen som jeg føler virkelig veit hva dem driver med....noe som har medført et veldig slitt og ødelagt hår...

Nå har jeg lyst til å "rydde opp" i håret, klippe det kortere og farge det...men da lyst til å kontakte en dreven frisør som vet hva dem driver med---noen som har gode erfaringer og en frisør de vil dele??

Ha en STRÅLENDE onsdag med blå himmel og uten snø :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg er veldig fornøyd med min frisør og jeg er sær når det gjelder håret mitt :) De har akuratt åpnet ny salong men mener den heter Independent hair og hun heter Lene. Det ligger rett ved siden av Mirawa. Hun er absolutt verdt et forsøk :)

Hvem har du prøvd i drammen da?

Skrevet

Så flott- takk for tips :)

Har de oppe sent om dagene vet du det???

Jeg har vert på Josefssons- både på Krokstad senter og Buskerud Storsenter + en annen frisør ( liten salong)

Eneste jeg har vert ganske fornøyd med er Saxoføn på Åssiden- frisør som heter Merete..men hun er sykemeldt nå.

Skrevet

Imitch som ligger i samme bygg som kinoen vil jeg anbefale. Jeg er også forholdsvis "ny" i Drammen og har slitt med å finne en frisør jeg er fornøyd med. Men der er de veldig flinke! De har også kveldsåpent :)

Skrevet

Tror ikke de har åpent veldig sent. Kanskje til fem eller noe.

Jeg har også hørt mye bra om den Imitch (hvis det skrives sånn) som du fikk tips her om. Ikke vært der selv...

Også er det en frisør som heter Silje som jobber på Nikita på magasinet, hun er også veldig flink og hyggelig :) De er oppe i senterets åpningstider ihvertfall... selv om jeg holder en knapp på Lene :)

Skrevet

Haarcompaniet på CC er jeg super fornøyd, spesielt hu som heter Kathrine eller Karoline, husker ikke helt, ung mørk jente..

Både jeg, mamma, mannen og ungene går dit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...