soleia Skrevet 5. mai 2010 #26 Skrevet 5. mai 2010 No er ikkje min komen i trassalderen enno, og eg er litt spent på korleis det skal gå, sidan eg ikkje har så allverda med tolmodigheit og har ein del temperament. Ser ut som det har skore seg litt hjå deg og, og skjønar at det er fortvilande. Verkar som du er mykje åleine om oppdraginga, så du ikkje har nokon å diskutere med, og som kan korrigere deg (etterpå) på måten du reagerar på. Eg har sett ein del oppdragarar i aksjon, og prøver å få med med gode og dårlege metodar. Synes 09:52 med fleire har kome med mange gode råd. -Det eg tenkjer er at du må prøve at ho får meir positiv oppmerksomheit, slik at ho ikkje vil søkjer merksemd på ein negativ måte. Feks nytte tida om morgonen (06 er tidleg, men det må du finne deg i) til å kose, prate og ha ei hyggeleg stund i lag. Det same når ho kjem med dokkevogna og vil vere i lag med deg når du jobbar på kjøkenet. Det vert kanskje trangt, men de kan ha ei hyggeleg stund i lag, og kanskje ho kan få "hjelpe til" litt og. I staden for at ho vert skyssa vekk for at ho er i vegen. Det er fint at du fortel henne at du er glad i henne, men ho har jo ingen forutsetning for å forstå begrepet, så du må vise det i praksis. -ikkje lat alt bli til ein maktkamp der du skal vise kven som er sjefen, lat ho få velje lue ol sjølv. Trassen er for at ho skal bli eit sjølvstendig individ som tek eigne valg. -Sinne avlar sinne, så sjølv om det er vanskeleg må duprøve å forhalde deg roleg når ho er sint. (her slit eg nok sjølv) -Når eg sjølv vert sint, så treng eg tid for meg sjølv for å roe meg ned att. Dette ser ut til å gjelde for barn og. Så eg ville prøvd å late ho vere i fred under raserianfalla, i staden for å kjefte vidare. Det var mine tankar om stoda. Ynskjer deg lykke til i denne krevande tida. Du er heilt sikkert allereie ei god mor, og no tek du initiativ til å bli ei endå betre. :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #27 Skrevet 5. mai 2010 Ser no at du har fått svært mange gode råd frå fornuftige damer medan eg brukte så lang tid på å svare. Kjekt for oss andre og, som førebur oss på det som kjem )
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #28 Skrevet 5. mai 2010 Ville bare si tusen hjertelig takk til alle som har svart meg her! Det var godt å få noen tips og ting å ha i bakhodet. Blandt annet dette med at hun ikke helt skjønner hva det betyr når jeg sier at jeg er gla i henne, så jeg heller må vise det i praksis. Får prøve å inkludere henne mer, la henne velge litt selv og virkelig tvinge meg selv til å ikke kjefte, bare overse. Som en sa, kanskje jeg heller kan prøve å se det humoristiske i situasjonen for å takle det? Men samtidig ikke legge lista for høyt for meg selv. Kommer ikke til å klare å være "som jeg bude" i enhver situasjon. Jeg kommer til å bli sliten og irritert. Men jeg får tenke at det er greit, så lenge jeg ikke kjefter. Og nei, mulig det ikke er noe galt i om hun kommer opp i min seng en stund om morgenene? Kanskje vi trenger det begge to, for jeg er seriøst i KOMA ofte ofte om morgenene. Ikke særlig blid og pratesalig. Men om hun får lov å ligge hos meg er jo hun blid, og så får jeg litt tid på å våkne før jeg må opp. Tusen takk! Skal prøve å tenke litt på dette og se om jeg ikke får til en forandring eller to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå