Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg trodde at hun ikke var skikkelig vasket etter bleieskift i barnehagen fordi det var brunt i bleia, men jeg vasket henne godt og tok på ny bleie. Ved neste skift var det likt, og da jeg så etter, så jeg at det kom mørk brun væske fra vagina. Hun er også veldig sår i området og klager på vondt, samt har lett feber. Vi fikk ikke komme til lege før på fredag, men er det noen som kan tenke seg hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har hørt om en sak tidligere hvor et jentebarn hadde sittet naken og en liten kule eller leke hadde kommet inn i skjeden. Dette hadde ført til en liten betennelse som du nevner her. Det er nok ikke noe annet å gjøre enn å la en lege se på det. Skulle feberen stige drastisk så ville jeg nok tatt henne med til legevakten før fredag.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hun bør definitivt undersøkes av lege. Hun kan ha fått en infeksjon, evt. skade i underlivet, og det må en lege se på. Har de lekt "doktor" i bhg, f.eks.? Det finnes jo også et verre alternativ (misbruk), men får tro det ikke er så ille.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Ring legen igjen, og forlang å få en akuttime. Dette er ikke noe som kan vente til fredag! Hilsen medisinsk sekretær, som ville gitt din datter time hos legen asap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå