Gå til innhold

Noen her som er 2 barnsmor og alene ???

Lykkeliii<3

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år og venter nr to nå..usikker på hva jeg vil gjøre...blir alene så er redd for at det skal bli aaalt for mye med to småbarn. dattra mi er 2 år til sommern så hu vil være ca 2 å et halvt når babyen kommer...er så redd for reaksjonene til alle rundt meg...har ingen venner som har baby og er alene...noen som kan gi meg gode råd?? :S

Fortsetter under...

dette går så bra så :) ingen ting å uroe seg for ;) jeg har vært alenemor en stund til min lille gutt som fyller to år til sommeren :) alt har gått veldig bra :) var alene med han fra han var 6 mnd til et halvt år, etter det var jeg på en måte alene med han, men alikevell ikke. jeg fikk meg ny kjæreste, som har tatt sønnen min som sin egen sønn. vi venter nå barn i desember :)

da vil min sønn være to og et halvt år :) om jeg skulle bli alene med begge barna, tror jeg ikke det ville bydd på problemer alikevell, både du og jeg vet jo nå hva det vil si med nattevåk, og alt annet slitsomt som kommer den aller første tiden. :)

nei stol på deg selv, dette klarer du :)

jeg bor snart i Bodø, det vil si jeg flytter dit i juni.. jeg er ganske så usikker på hvordan denne situasjonen kommer til å bli..jeg gruer meg.. vurderer litt abort...men sånn som jeg kjenner meg selv så kommer jeg ikke til å klare det...:/ men lurer veeeeldig på hvordan jeg skal få til alt alene..jeg har vært alene med jenta mi siden hun ble født..men med to så blir jeg litt usikker...:( hvor bor du da? hadde vært litt koselig å bli kjent med noen i samme situasjon..

Annonse

Jeg bor i telemark, kjipt at du skal flytte så langt bort da..

Jeg vurderte også litt abort, men visste at jeg ikke kom til å klare å gjennomføre det.

Er jeg veldig glad for at jeg valgte å beholde nå, Men må innrømme at jeg er litt nervøs for åssen dette skal gå:P

Har du Facebook eller msn? Jeg sendte et brev med navnet mitt, så det er bare å adde meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...