Mrs. Bouquet Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg lurer veldig på hvor langt belte rundt hoftene er. Noen som har en som vet eller orker å måle? Hva syns du om å bære barnet slik, er det behagelig? Til nå har jeg prøvd baby bjørn og cybex som ikke er så veldig bra for hverken barnet eller bæreren, men det er nå mulig å få det til. Så har jeg prøvd ringeslynge og meitai. Meitai var greit nok, men man må lære seg å knytte riktig og der har jeg ikke tålmodighet. I tillegg har jeg prøvd en bergans trekking bæremeis, men det er direkte vondt etter de første 5 min. Så da tenkte jeg at Ergo kunne være bedre?
Elfi regndråpe Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Den er ca 114 cm på det lengste. (Den er jo regulerbar). Man får også kjøpt et forlengelsesbelte hvis man trenger den lenger. Jeg synes ergoen er veldig behagelig å ha på. Både på rygg, mage og siden. Gutten min har sovet i den på fjelltur. Også er den så enkel i bruk siden det ikke er knyting. Anbefales!
gladmammatel2 Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg elsket min Ergo sele! Kjøpte den når vi fikk minstemann, men brukte den også til storesøster på 3 år. Men pass godt på den Glemte min på flyet når vi dro til Kreta og da var det visst noen andre som så monn i den for den ble aldri funnet
lille sprelle Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 er veldig fornøyd med ergoen. Både jeg og pappaen bruker den og han er en lang mann med litt pondus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå