Gå til innhold

Skrekk og gru dersom denne mannen blir løslatt:(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Han ser jo direkte farlig ut også!" Nja... Han ligner fortsatt på Bård Tufte Johansen

Skrevet

Han slipper jo garantert ut før eller siden. Alle vet jo hvem han her er da, så så stor trussel er han nok ikke. Værre med de man ikke kjenner ansiktet på.

Skrevet

Hvis det viser seg at han er uskyldig håper jeg da virkelig at han blir satt fri så fort som mulig. Hvorfor skulle han ikke det?

Skrevet

Det er fullt mulig den godeste Viggo er skyldig, men han er dømt kun på indisier. Det finnes ikke et eneste teknisk bevis som knytter han til forbrytelsen. Det eneste som knytter ham til ugjerningen er firklaringen til den eneste person hvis sæd ble funnet i jentene. Denne personen forklarer også at han egentlig ikke ville gjøre det, men følte seg presset. Pussig da at bakeren er eneste som fysisk kan knyttes til dette. Jeg finner det mer betenkelig at en bevist pedofil barnemorder stadig går rundt her i landet.

Skrevet

Hans sæd ble ikke funnet i jentene. Et hår med hans dna ble funnet på stedet så han kan knyttes til åstedet. Hans vitneforklaring felte kameraten. Det var gjort flere observasjoner av de to sammen før dette skjedde også.

Skrevet

Det ble vist til han andres sæd her... Andersen

Skrevet

vel er han skyldig så ønsker jeg at han blir er han uskyldig så er det ingen grunn til at han skal sitte inne uansett hvordan du syntes at han ser ut.

Skrevet

Si at han ikke er skyldig. Hvilken frisk normal person oppfører seg slik han har gjort i alle år. Og under rettsaken. Satt og smilte og lo. Mannen virker tydelig sinnsforvirret uansett! Han har utøvd vold flere ganger i fengselet . Han vil vel ut for å leve sitt syke sinn videre!

Skrevet

Han har en meget alvorlig psykiatrisk diagnose. Det betyr ikke at han er hverken skyldig eller uskyldig. Uavhengig av sykdom skal ingen uskyldige sitte fengslet.

Skrevet

Å utøve vold i fengselet er kriminalitet i en litt annen skala enn å voldta og drepe småjenter. Ser at han ønsker ny granskning av DNA-bevisene. Dersom det en gang skulle vise seg at Kristiansen er uskyldig dømt, får det nok liten betydning for livet hans, han har uansett fått livstidsdom av samfunnet og kommer til å betraktes som barnemorder resten av sitt liv.

Skrevet

Hvilken diagnose er det snakk om?

Skrevet

Antisosial personlighetsforstyrrelse

Skrevet

Ok. Det ante meg egentlig, men kan ikke huske å ha lest at han har fått diagnosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...