Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #51 Skrevet 5. mai 2010 Hvordan har du tenkt å takle henne når hun blir tenåring.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #52 Skrevet 5. mai 2010 Høres helt vanvittig ut. Klokka seks er helt vanlig tid å stå opp på. Hva er det du studerer kan sove til åtte om morgenen? Det blir jo slutt på det når du skal ut i arbeidslivet...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #53 Skrevet 5. mai 2010 Å HALLO?? hvor gammel er du da?? Jeg er selv 20, og lar iallefall datteren min få stå opp når hun vil! Er hun våken kl 6.. javell! la nå barnet få stå opp når hun vil!! djiises! hvis min datter våkner så tidlig så kan det i noen tilfeller være slik at jeg tenker "å neeei,ikke så tidlig!" men du må virkelig lære deg å ta det med en klype salt.. istede for å kjefte, så kan du vel bare stå opp, snakke minimalt,sånn som: ja,nei,mhm,kanskje.. til du har fått våknet litt selv også..herregud!
nasse nøffen Skrevet 5. mai 2010 #54 Skrevet 5. mai 2010 jeg er ikke student lenger.. jeg er 33 år, og har videreutdannet meg.. nei, jeg er vel ikke riktig klok da sikkert, men d funker perfekt hos oss. jeg har utvilte lykkelige unger, som har utvilte lykkelige foreldre.. nå legger ikke jeg 4 åringen før 21 i helgen heller. MEN, jeg mener faktisk at d ikke er morgen klokka 6 på lørdag morgen. mine unger får vente til 8.. de er ikke vant til noe annet, og de sover somregel til 9 begge to.. 12 åringen krver jo ikke noe morgenstell nå, så henne regner jeg ikke med.. men hun på 4 vet velig godt at når jeg sier d er natt, så er det natt. ( å 6 er natt hos oss ) vi spiser kos helgefrokost ca 10.30 nydelig... jo jeg har vært i arbeidslivet i endel år, jobber full stilling, og vet veldig godt hva d vil si å stå opp 6 i ukedagene. synes d er deilig å kunne slappe av i helgene. tenk så deilig for de små barnekroppene å sove litt i helgen da, jeg har vent til de til dette på en harmløs og behaglig måte. tror man kan lære ungene sine å sove på morran ( minst til 8 ) på samme måte som man kan lære de andre ting. jeg er ikke av de som stresser med legging i helgene heller da, vi koser oss med ungene på fredag og lørdag kveld. jeg kan tilogmed la minsten få en efta lur i 18 tiden, slik at hun orker sitte oppe litt på kvelden. bare mas i uka, så hjelpes om vi får til å slappe av i helgene, både store og små
nasse nøffen Skrevet 5. mai 2010 #55 Skrevet 5. mai 2010 hovedpoendet mitt her er helgen da... i uka må jo mine opp i 6-7 tiden også.. jeg jobber turnus, så når jeg har kveldsvakter gjelder samme 8 regelen, hvis minsten har fri fra barnehgaen=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #56 Skrevet 5. mai 2010 Så slem du er HI, jeg står opp med glede hver dag med barna mine, om det er kl 06 eller 08:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #57 Skrevet 5. mai 2010 Nå orket jeg ikke lese alle innleggene .... Men hva med og ha en madrass ved siden av sengen din, som hun kan legge seg på. Hvis du ikke vil ha henne i sengen sammen med deg. Resten av dagen, tja jeg prøvde "overse" metoden og den fungerte her i huset. Slo hun seg vrang i butikken var det rett ut og der ble hun sittende i vogna til hun var ferdig. Jada fikk noen rare blikk, men 3-4 ganger så gadd hun ikke mere. Når hun ble større brukte jeg time out, fungerer enda.
nasse nøffen Skrevet 5. mai 2010 #58 Skrevet 5. mai 2010 tipper at det smilet ikke er så veldig bredt klokka seks om morran... det er INGEN unger som trenger stå opp klokka seks om morran,, ( hvis de har fri ) ofte er det at foreldre vil ha ungene sine i seng så fort det er kveld, så de kan dibbe i fred. og dermed er de utvilte klokka 5 /6 tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå