Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har en liten bil og trenger et bilsete som ikke tr mye plass. Har idag Britax multi tech men da kan ingen sitte på passasjersiden. Så lurer på om noen er mindre enn dette?
soleia Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Kanskje du kan prøve Britax hi-way? Acta Graco duologic står og som eit sete som skal ta liten plass, men går berre til 18 kg. Trur det beste er å prøve i din bil, for det ser ut til å variere litt alt etter hellinga på baksetet el. Har ikkje prøvd nokon av desse sjølv enno, men har lese om seta her: http://www.carseat.se/store.html
Neijasså... Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hvor stor plass seter tar er avhengig av hvilken bil du har. I noen biler tar Multitech skrekkelig stor plass pga at støttebenet er så kort (setet må dermed lenes mye bakover). Britax Hi-way vil nok også ta mye plass i en slik bil, pga at denne også har kort støtteben (men er en veldig god stol, vi har denne). Andre seter å prøve er f.eks. - Britax Two way elite (uten støtteben, og tar den plassen du gir det). - Brio Zento - Akta Graco Cosmic Comfort S (merk at det må være en "S" på slutten, ellers er det bare godkjent til 18 kg i baksetet).
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Takk for svar begge to. Jeg skal titte på de dere har nevnt. Har lest utrolig mye negativt om britax two way elite. Kom ikke så bra ut i test og folk er ikke så fornøyde med det. Og Acta kom jo veldig dårlig ut i en test jeg så. Nei huff er virkelig ikke enkelt å finne et bilsete.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Vil anbefale Acta Graco DuoLogic. Bare sett deg godt inn i hvordan den skal monteres så er den faktsik en av de tryggeste stolene du kan få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå