Gå til innhold

Stive, ømme brystvorter og 2 dagers mens.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting... Pga en SA i februar har den klokketroe syklusen min på 28 dager forskjøvet seg totalt. Denne mnd. forventet jeg EL fra den 18 til den 21 april. Av en eller annen grunn fikk jeg for meg at jeg hadde IKM i uke 17. På lørdag oppdaget jeg litt brunlig utflod på papiret ved dogåing. Tenkte det var mensen og begynte dermed å ta meg et glass vin. På søndag kom det litt mer, men det var fortsatt brunt. På mandag og i går var det ingenting. Jeg har ikke hatt kramper eller vond rygg som jeg bruker ved EL og jeg har ikke blødd friskt. Tok en test på tirsdag, men den anser jeg som negtiv.

Hva tror dere? Har jeg bommet litt på IKM? At den kanskje er i denne uka (idag?). Var den todagers brunlige utfloden jeg hadde festeblødning (hadde krampesmerter på torsdag i forrige uke, og det varte i kun 10 min)? Det må sies at jeg hadde det akkurat lik ved forrige graviditet som endte i SA i uke 5.

Jeg har i tillegg en uke nå hatt ekstremt såre og stive brystvorter.

Skjønner ingenting jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i linje syv mente jeg ikke EL, men mensen. Samboer står å maser over meg og da var det vist vanskelig å konsentrere seg om rettskrivning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...