kjærevene Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hei, og takk igjen for svar. Så flott at du nå er blitt ruger av to egg, håper virkelig at dere lykkes denne gangen!!! Hvilket regime har du brukt? Kort regime? Hvilken støttebehandling? Blir veldig spennende å følge deg. Jeg kommer til å vente med noen avgjørelse til mensen kommer. Den kommer aldri likt, så jeg har egentlig ingen peiling på når. Har faktisk prøvd å sjekke når eggløsning, men begynte muligens litt sent, eller så har jeg kanskje ikke eggløsning hver måned. Mentalt sett så tror jeg ikke ting vil endre seg så mye, jeg skulle mtp alder ha startet så fort så mulig, men samtidig vil jeg gjerne gjøre alt mest mulig rett når det nok er vårt siste forsøk. Fikk ett egg på frys ved vårt forrige forsøk, men levner ikke det noe håp da det kun var todelt, og jeg ikke er kjent for å ha god kvalitet på eggene. Første gang vi fikk på frys, og jeg har lest her inne at mange klinikker ikke fryser ned todelte egg engang... Hvis jeg venter enda en syklus så håper jeg at jeg får tatt forsøket når jeg har ferie, synes det er veldig stressende ift jobben også. Jeg bruker mange dager tilsammen med UL, uttak og innsetting pga lang reisevei, og jeg kjente det godt sist at det stresset meg. Ha en fortsatt fin rugetid, må den vare i 9 måneder!!!!
MK73 Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hei, kjærevene, og så fint at du "roper" på meg! Trivelig :-) Takk for gode ord og lykkeønskninger. Vi hadde kort regime igjen, og jeg må virkelig si at for meg, etter mine seks forsøk med langt regime, så er det aldeles vidundelig! Jeg har jo hatt mye bivirkninger av sprayen, nå slipper jeg dem, og det går svinfort unna med forsøkene på kort regime! Jeg har også fått fine resultater, hhv seks og fem egg ut og begge ganger tre egg gode nok til innsett/frys - det er bra til å være meg. God kvalitet på eggene og nå siste gangen 100% befruktning, med "bare IVF", det er legene fornøyd med, og vi også, selvsagt. Ja, jeg sliter også med forholdet til jobben. Har jo holdt på med dette styret hele tiden jeg har vært i jobben, så det er litt kjipt, og har jo hatt graviditeter og aborter og litt sykmeldinger og lavere yteevne ift det også - så jeg har ikke alltid vært helt på topp, kan man si.. Verre blir det jo for deg pga lang reisevei - før vi begynte ved Hausken hadde vi i alle fall ikke det problemet. Du får holde oss orientere om når mensen kommer og forsøket blir planlagt - så skal jeg holde av en plass inne på Gravide Slitere til deg ;-) (Jeg har tenkt meg inn dit snart, nemling!) Klem til deg.
MK73 Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Støttebehandling: Prednisolon, Klexane, Cyclogest, Pregnyl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå