Ranveig R Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Og eg er så utruleg spent! No har guttungen brukt lapp MYKJE sidan september. I januar var det bra framgang og eg håpar sånn at det er (minst) like bra no... Fram til januar brukte vi lappar som vi klistra på han. Han tålte ikkje limet, fekk sår heile vegen rundt, måtte bytte type, dei var ikkje heilt bra dei heller, han HATA lappane og det blei etter kvart ein voldsom kamp for å få på lappen. Så ille at vi lurte på om dette kom til å bli meir traumatisk enn å miste synet på eine auget. Men SÅ fekk vi nye lappar! Gode, snille DiB-dama Northernlights leste mitt hjartesukk over "lappetorturen" og sydde lappar til oss. Dei blir festa på brillene i staden for på huda, og guttungen synest dei var supre. Og no har eg nettopp sydd nokre sjølv og, dei er så tøffe at han nektar å ta dei av så lenge han er i barnehagen ) "Problemet" er at lappar som heng på brillene ikkje er like tette som klistrelappane, så eg veit ikkje om dei er like effektive. Så det er det som blir aller mest spennande i morgon. Om framgangen er dårlegare enn sist, må vi kanskje tilbake til dei gamle lappane, og då anar eg verkeleg ikkje korleis vi skal klare det... Nei, eg håpar framgangen er fin, at vi får sjekka kva styrke han treng så vi kan bestille nye briller (kanskje sånne med magnetsolbriller til??) og at kanskje vi kan trappe litt ned på lappebruken. 7 timar pr dag (5 dagar i veka) er lenge. Her er ein av lappane eg har sydd no: http://www.facebook.com/photo.php?pid=5748681&l=391d328e6a&id=670782526
Jojo x3 Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Kule lapper du har sydd! Vi får snart vite om min eldste må gå med lapper, gruer meg til det og håper han slipper.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Stilige lapper!! =D =D Håper det har hjulpet! Lykke til =)
Jojo x3 Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Vi har vært hos ortoptist idag og fått vite at eldstemann må gå med lapp på øyet fremover. Øyet så ikke så bra som det skulle selv med briller. Jeg spurte om lapper til å sette utpå brillen, men det var ikke bra sa hun. Ungen hadde da en tendens til å kikke over brillekanten og da ble effekten av lappen borte. Men jeg kunne få tøylapper som satt fast på innsiden av brillen som et alternativ til klistremerkelappene. Kanskje jeg bestiller det. Foreløpig har vi kjøpt klistremerkelapper.
Ranveig R Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Her har heldigvis augelegen vår "godkjent" lappane mine. Det er ingen mulighet for ungen til å sjå over eller rundt lappen, då må han nesten ta av seg brillene. Lappen er på innsida av brilleglaset for øvrig. Om det blir vanskeleg med dei lappane du får, syr eg gjerne eit par til dåke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå