Gå til innhold

Hva skal babyene deres ha på seg den 17. mai? :) og dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte kjøpe en bunad på Barnas Hus, pluss hvitt skaut og hvit strømpebukse:) Har også kjøpt en fin fargerik vårjakke fra Name it. Pluss en lilla nyyydelig jålesportsvogn med lilla parasoll og lilla stelleveske;) Det er på tide at vi jåler oss litt, etter for min egen del en litt shabby look etter fødselen ...:)

Jeg skal ha på bunaden min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt bunad på coop obs til småtten, men er litt dumt at det ikke går an å få tak i jakke til han , den minste jeg har funnet er str 2 år? Vi får tre på han en strikkejakke istedenfor da. Meg selv vet jeg ikke, siden ingenting jeg har i skapet passer meg lenger. Er nesten fristet til å ta på meg dongeri. Får gå til det sure skrittet og kjøpe noe nytt. I str kjempesvært...

Skrevet

hehe, det måtte jeg også gjøre. Kjøpe noe enormt og digert. Heldigvis ble det bare med noen få plagg, nå kommer jeg inn i de gamle klærne igjen, men den garderoben er jo litt gammel nå da... Lyst på noe nytt igrunn. Kjekt med bunader da, de holder seg på moten de;p

Skrevet

Snuppis skal ha 'bunad' fra Name-it + hvir strømpebukse og hvitt skaut. Muligens en strikkejakke utenpå.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal ha på meg..

Bunaden er ikke så veldig aktuelt, om den går på så egner den seg kun å stå og gå i.. ikke sitte, og ihvertfall ikke spise. hehe.. den er TRANG! Dessuten fullammer jeg fremdeles, og det er heller ikke spesielt praktisk, selv om trønderbunaden ikke er den verste siden stakk og vest ikke henger sammen. Jeg tror jeg kommer til å ha samme kjole som jeg brukte i dåpen. Vi skal i konfirmasjon i pinsen og jeg har kjøpt meg ny kjole til det, men vil ikke bruke den 17. mai å risikere at den blir full av gulp.. :P

Skrevet

Snuppa skal ha en rødrutete kjole og hvit jakke fra Name-it,hun hadde den i dåpen og,etter at dåpskjolen var tatt av:-) Jeg skal gå i bunaden min,som heldigvis passer igjen,hurra for kampen mot kiloene endelig begynner og gi avkasting

Skrevet

Sønnen min skal ha på seg bunad,hvis jeg får tak i str 62 el 68.. Mener dem hadde det på coop obs for en stund siden :)

Jeg må handle meg noe nytt,men aner ikke hva enda.. Bunad blir ikke aktuelt,fordi jeg fullammer og det er veldig upraktisk med bunad da. Så kommer til å kjøpe noe som det er lett å amme i! Med værforbehold også,jeg skal ikke ut hvis det er drittvær. :)

HURRA- HURRA :P

Skrevet

Minstemann skal ha barnebunad fra Name-IT.

Bunaden min er ikke egnet til amming, så jeg må finne på noe annet. Håper på litt finvær så jeg kan ta en ammekjole+jakke.

Skrevet

Han skal ha på seg en strikket og heklet drakt min bestemor har laget. Den er vakker! :) Jeg skal ha på meg et sommerlig skjørt, en fin matchende topp og pene sko.

Skrevet

1. mai sa jeg ifra til farmoren hans (babyen) at jeg ville ha håndstrikket bunad til ham. igår kom hun med sånn snekkerbukse bunad med jakke, lue og strømper til :D hun er rask!!!

han er jo ike liten heller, bruker str. et år! så nå er jeg kjempe fornøyd.

han skal ikke ha kjorte under, bare en hvit body, for ellers blir det vanskelig å ha siklesmekken på.

Skrevet

Jeg skal ha på bunad. "Heldigvis" har jeg sluttet å amme på dagtid, så da blir det ikke så stress med hensyn til å ta den av og på ved amming. (Minnes med gru dette styret fra dåpen!)

Lille nuss skal ha på seg et "pen-antrekk" fra Wheat som jeg kjøpte på www.guttelus.no, Veldig fint + at jeg kan bruke det til andre anledninger også!

Skrevet

Lille bolle: Jordbærkjole, jordbærsko og jordbærlue (Kjempesøtt!)

Store bolle: Forhåpentligvis bunaden min ;)

Skrevet

Lillegutt skal ha blågrå, smårutete bukse og lyseblå body med krage. Fikk det i gave da han ble født, og har ikke brukt det før, men tror det skal passe greit. Synes det er fint, og greit å slippe å kjøpe noe nytt siden han har så mye klær.

Meg selv: tja..si det. Bunad er uaktuelt pga amming og stram i livet. Hvis jeg ikke finner noe når jeg roter i skuffer og skap, må jeg vel handle noe.. Men har en brun, ganske fin topp, brun linbukse, brune småsko i skinn og grønn dressjakke som sikkert funker hvis været er ok.

Er lite motivert for å handle klær til meg selv, har ikke hatt behovet siden fødselen (og nå er gutten 6 mnd). Skulle tro jeg var motivert for noe nytt, men jeg er fornøyd i ammetopper fra Hennes, ensfargede T-skjorter fra Cubus og dongeribukse (kommer inn i alle klær jeg hadde fra før da, så har jo litt å velge i). Klesstilen min er KJEDELIG, men jeg bryr meg virkelig ikke...Mye viktigere at lillegutt ser bra ut ;)

Gjest Kira06
Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe noe spesielt, ettersom jeg hadde planlagt en rolig dag/kveld fordi mannen min jobber helt til 2230 den dagen (og starter pappapermen sin 18.mai..., glede!!)

Men det synes min mor at var altfor ille, så hun var ute og handlet i går. Kjøpte en kjempe flott sommerkjole til vesla med machende hårbånd og sko. Har også en hvit jakke og strøpebukse i tillegg ettersom det sannsynligvis blir for kaldt til kun kjole.

Har ikke tenkt så mye på meg selv egentlig. Jeg har litt motsatt problem enn noen andre her, og det er at jeg har gått ned 30 kilo siden fødselen (eneste fordelen med kolikk-barn er at man aldri får tid til å spise eller sitte stille). Så alt jeg eier henger og slenger på meg. Derfor aner jeg ikke enda, men må jo pynte meg litt.

Skrevet

Vesla skal ha på seg en nydelig lille kjole, hvit strømpebukse med sommerfugl mønster og en strikket hvit jakke utenpå. Og så en hvit lue med blondekant da selvfølgelig.

Jeg skulle gjerne ha hatt på meg bunaden min, men den får jeg ikke skviset den store kroppen min inn i :-(

Tror det blir høye støveletter, olaskjørt (ikke sånt harry kort altså!), en fin topp og penjakka mi over. Skulle gjerne ha kjøpt noe nytt og pent men med baksmell på over 10 000 på skatten så må jeg grave i skapet etter ett eller annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...