Gå til innhold

Gulesider og flokken :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN :o) jeg rekker'n akkurat før midnatt!

Åssen blei sveisen?

Og se å stram opp gulesider! Så han får dårlig samvittighet for å ikke ha vært ekstra good mot deg i dag!! :)

Skrevet

Heia,

Joda dagen gikk helt greit. Sveisen ble så som så. Litt for kort men det var godt å få bort alt det slitte håret.

Ser gulesider igjen om 8 dager og regner med han da gjør det godt igjen hehe men det tror jeg nok ettersom jeg hørte en fugl hviske at det var ordnet barnevakt en hel dag , kveld og natt....gliiiiis

Hvordan var din dag da?

Skrevet

Gratulerer med vel overstått :)

Hvordan går det med deg etter treningen mandag? Jeg klarer knapt å gå opp og ned en trapp.. Det verker i hele kroppen:O Sånn sett er det ganske idiotisk å trene;)

Hiver meg allikevel ut på en liten joggis i kveld..Har hørt rykter om at det kan helbrede gangsperren.. Krysser fingrer og tær for at det stemmer!:)

Skrevet

Havrebodl: jeg hiver meg ut på en joggetur selv. Jeg har også vondt i bena hihi...har som mål å jogge 1 mil og så se hvor lang tid jeg virkelig bruker på det ;)

Deilig å jogge og få sortert tanker altså. terapi for sjelen ;)

Hvor i landet holder du hus?

Forresten har tenkt til å få meg en ipod eller noe slik at jeg får litt bra musikk til løpinga ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hæ? Er dere sånn?? JOGGER???? Jeg melder meg ut.... ;o)

Skrevet

Jeg vurderte å ikke svare..........joggings?????

Jeg som hadde store tanker om å joine sydenturen...ehm......

Skrevet

På ferieturen vår til syden skal vi kun ligge på strandel og nyte det gode liv, titte på sexye menn og kose oss haha.

Ingen trening.

MEN min slappe mage og tykke rumpe trenger oppstramning og derfor må jeg løpe ;)

haha

Skrevet

Min slappe mage og breie ræv trenger også oppstramming, men løper ikke av den grunn :P hehe.....

Jeg går tur da.....og later som at det holder :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er jo brei som et lokomotiv, men nei, jeg løper IKKE!

Skrevet

mammaen til Isak: Det er gulesider som har påvirket meg skjønner du. han trener nesten hver dag og alt prat om 4x4, pulsklokker, maraton etc har gitt resultater;)

Dessuten vil han ha meg med på en romantisk joggetur i Frognerparken om noen uker og du kan skjønne det at jeg må ha litt god kondis om jeg noen gang overhode skal klare å stoppe og kline litt med han innimellom buskene.

Litt flaut å svime av etter første stigning eller trappeløping, eller komme på toppen knallrød i ansiktet og trenge 5 min for å kunne puste haha

Skrevet

Ikke nok med joggetur, men den skal være romantisk også? Det er to ord som i mine ører ikke klinger spesielt godt :P

Snekker'n min hadde aldri vært min om han foreslo slike grusomme felles aktiviteter :o) haha

Skrevet

haha da gulesider og jeg møttes første gang var han med en gang satt i båsen: vestkant-pappagutt DELUXE!! Håret strøkent bakover og et glatt smil, dress og sjampis i hånden. Nei fysj en slik fyr aktet i alle fall ikke jeg å falle for ;)

Egentlig er det et under at vi to er sammen så forskjellige som vi er til tider, men midt på natta da vi sto på soverommet hans og jeg skulle få låne ullsokker og andre tørre klær etter en våt og kald gåtur fra byen skjøt amor to piler hehe...

Så nå er jeg dømt til et liv med trening og rett kosthold thihi....MEEEEEN alt med måte ....

Skrevet

Sitter og manner meg opp til joggeturen nå..sukk.. Så langt du skal jogge i dag da! Du imponerer;) Jeg skal kun jogge 4 km, og så blir det noen øvelser hjemme etterpå.

Jeg bor i Haugesund. Veldig kjekt å jogge ute når det alltid blåser..Skulle aldri ha svart på det dumme innlegget om alle oss som sliter ut sofaen..Hehe

Får komme meg ut.. spent på hvordan det går når jeg er så inni hampen gangsperr!!!!

Vi høres! tips meg gjerne om gode øvelser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...