Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg må si at jeg ble ganske overrasket i dag når jeg fikk vite at mange fortsatt røyker inne sammen med barna sine. Jeg lurer på hvorfor de gjør det? Det er en ting å ikke klare å slutte, men at de ikke klarer å la være å røyke inne skjønner jeg ikke. Kan noen forklare meg hvordan de forsvarer det?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Er vel fordi de ikke klarer å la være. På samme måte som enkelte mødre kan trøstespise seg opp til 200 kilo, selv om det i praksis gjør dem handikappede.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Oj, stemmer det, i våre dager? så rart, stygt gjort!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror at det er veldig sjeldent nå til dags. Men husk at de som røyker må være veldig hjernevasket for å gjøre det; det koster veldig mye, fører til sykdommer og død og du finner aldri noe positivt med det. Det sier seg selv at dette er noe som de som velger å røyke har et veldig spesielt forhold til som vi som ikke røyker kan klare å skjønne. Jeg tror at det er noe av denne hjernevaskingen som får de til å helt ærlig tro at barna ikke tar skade av passiv røyking. Hvor ofte hører en ikke (av røykere) at det ikke finnes noe bevis for at passiv røyking er skadelig og dette med at vi spiser jo usunt og puster inn forurensning osv også er skadelig (nesten som om det skulle vært formildende at det finnes andre ting som i tillegg er en utfordring for helsen vår)? Samtidig florerer det av nyere forskning som beviser hvor skadelig både passiv og aktiv røyking er. Men heldig vis blir det færre og færre som røyker i Norge, vi får trøste oss med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå