Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Godt eller vondt?? Her har jeg bare sett positive ting. Klart det er noen ting som vi ser på som teite o.l. Men jeg har ikke hørt de har gjort noe hærverk eller noe slike negative ting og det er bra: Ellers må de få lov å ha d gøy,, der er jo bare russ noen få uker..
Lene~mor til tre Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 her har de vist kasta to 12 åringer ute sjøen igår når det var 0 grader å snø, huff det kunne jo vært farlig Åsså leste jeg i lokalavisa at de hadde skremt å trua jenter i 12 års alderen så de besvimte og så har de vist trua politiet også Men utenom det er det vel bra..
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hun som ble skutt med paintball i øyet var jo bare en liten halv time herfra. Hørte at de teipa fast de som går første året på vgs til lyktestolper med teip rundt hals, liv og ben. Har hørt om andre ting også, men det er det verste.
Jojo x3 Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Ikke noe her, men pleier å merke litt mer når det nærmer seg 17.mai.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 har foreløpig ikke hverken hørt eller sett noe til russen. Men så har jeg ikke vært så veldig mye i byen heller da, men om du tenker på slik som det blir litt oppslag om i lokalavisa, så nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå