*1.gangs gravid* Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Heihei ) Ville bare fortelle om min ultralyd jeg hadde i dag, som jeg syns var litt moro:D Jeg er førstegangsgravid, og ble stilt tilbake 5 dager, så jeg er 19+1 i dag. Ultralyden viste at jeg har foranliggende morkake, og derfor kunne det ta litt lengre tid før jeg kjenner liv i magen, sa hun. Men da jeg kunne fortelle jordmora at jeg har kjent liv siden fredagen, (18+4), ble hun ganske paff! Kjenner maaasse liv hver dag, andre som legger hånda på magen kjenner det også, og du kan se at magen "bomper". Jordmora sa at det var veldig sjelden, og jeg tror hun tvilte litt på meg.. Men vet jo hva jeg kjenner. Gøy å tenke på at den lille sannsynligvis er ganske sterk, og sparker så hardt i fra seg at jeg kjenner det, allerede nå Det er så koselig med alle bevegelsene <3 En liten glad-historie fra meg!
*1.gangs gravid* Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2010 Noen med lignende erfaringer eller? ;D
MammaTilToTette + spire Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Så herlig da! Er så herlig å kjenne liv i magen!! Sist svangerskap kjente jeg også liv fra uke 18,og hadde morkaken på framveggen...
*1.gangs gravid* Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2010 Så koselig:) godt å høre at det ikke bare er meg! Jordmora virket såå skeptisk til meg, akkurat som hun ikke trodde det helt:o teit.. kjempekoselig med liv i magen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå