Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 vesla hadde på seg en rosa og hvit kjole i bhg idag, jeg sa at de måtte huske å ta på henne smikke om hun skulle ha makrell i tomat på skiven til lunsj, det forsto de godt. Det ser desverre ikke ut som hun har hatt det å det er flere stygge flekker på kjolen, noen som har noen gode tips til å få de vekk? har prøvd oxo white flekkfjerner men den tok det ikke. det er på det hvite det er værst.
Blåmandag Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Du kan punktbleke det hvite med klorin. Ta klorin på en q-tip. Tips til fremtiden er å ta på klær det ikke er så farlig med i barnehagen.
ALIICE Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 For det første, så burde du ikke ta på klær som ikke tåler å bli brukt i bhg. Du skulle hatt på zalo rett på flekken før du hev den til vask. Det fjerner det aller meste av flekker. Men siden du har vasket den en gang, funker nok ikke dette med zalon, så du må nok bare prøve å ha litt klorin rett på flekken!
Blåmandag Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Zalo er fantastisk, det fant jeg først ut i vinter.
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Gni inn flekken med nylonvask, så mye at det trekker gjennom stoffet, da har hele flekken fått det på seg, vent ett minutt eller to og vask som vanlig (helst 40 grader eller mer om plagget tåler) Alternativt vet jeg at biotex håndvask fungerer også på gamle flekker, men vet ikke om det tar alle typer. Men kan være verdt et forsøk
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2010 da skal vi prøve zalo.. det var det eneste hun ville ha på seg så da fikk hun det, det er selvfølgelig ikke krise om det ikke går vekk men det er jo greit å prøve det som kan prøves. men som sagt syntes jeg de kan bruke smikke på henne når hun spiser det, alt ulle er også full av flekke å jeg måtte jo nesten bruke ull på henne i vinter når det var kaldt. jeg mente selvfølgelig ikke at det var krise men det er jo alltid kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå