Gå til innhold

Bader jeg babyen min for sjeldent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 6 uker gamle baby blir bada to ganger i uken.

Er det for sjeldent?

Kanskje dumt spørsmål, men må bare spørre... Er førstegangs og fryktelig grønn! :+(

Vasker selvfølgelig hender og ansikt morgen og kveld, med mesoft og vann.

Skrevet

de trenger ikke å bli badet hverdag.

2 ganger i uken til så små er helt ok, synest jeg:)

for mye bading kan tørke ut huden..

jeg pleide å ha olje i vannet..

Skrevet

høres helt passelig ut. datteren vår på 2 år bader som regel 2 ganger i uken. Når det blir varmere vi været og hun går lettere kledd, så regner jeg med at det blir oftere bad eller dusj.

lurt med olje i vannet, for da tørker ikke huden så fort ut.

Skrevet

Syns det høres ganske passe ut. Babyer må jo ikke vaskes hele tiden og ikke trenger de såpeprodukter heller!

Skrevet

En gang i uka har jeg blitt anbefalt, så to ganger er hvertfall ikke for sjeldent:-) Han på 1mnd blir badet ca 1 gang i uka hos oss og evt oftere hvis han gulper mye og det havner i håret el. Han på 2år bader/dusjer to ganger i uka og oftere ved behov han også.

Skrevet

Ojda, jeg er en av de som gjør det mye oftere, men ser jeg er i mindretall...

Skrevet

Det høres ofte nok ut.

Selv bader vi en gang i uka men vi vasker godt med klut om morgenen på "utsatte" steder.

Skrevet

Mine bades en gang i uken, og det holder:)

Skrevet

Neida, vi bader jenta vår 2 ganger i uka. Er det skikkelig bæsjebleier, blir stumpen slengt under springen.. De skal ikke bade så ofte heller, tørker ut huden deres..

Gutten på 2 bader eller dusjer 3-4 ganger i uka, alt etter behov. Men han er i bhg, og blir jo mer skitten av å være ute i sanda osv..

Skrevet

Jenta vår badet vær dag de første mnd pga ekstermt til gulping;) men2 ganger er vel bra det også:-) Nå bader/dusjer hun annenvær dag. (8mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...