Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hvilke bleietype bruker du, og hvorfor akkurat den?
Ranveig R Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Brukar Libero (nr 4) til lille som nattbleie (vanleg, ikkje up&go). Den typen fordi vi hamstra inn då Kiwi hadde supersalg. Flaks vi kjøpte inn sånn 400 bleier, for lille slutta med dagbleie berre ei veke eller to etter. Nåja. Vi får vel bruk for dei om vi skal ha fleire barn... ) Har og brukt ein del first price. Pampers "siger" så snart den får ein liten skvett i seg + gir utslett, euroshopper gir ho utslett og coop tissa ho gjennom. Då ho var yngre brukte vi tøybleier, men gjekk over til eingongs ved 19-20 mnd fordi ho ikkje var spesielt samarbeidsvillig på stellebordet.
flypapir Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Vi bruker libero ut&go nr.5 og pampers active fit nr.5 (tror jeg). Bytter litt på av ulike grunner. Liker vel pampers sin best, men det er ikke alltid det funker å få de på en travel ettåring gitt. Dessuten hender det at libero sin lekker om natta, noe pampers sin ikke gjør..
auro Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Libero på natta, holder best på tisset. Landlord på dagen. Billigere og funker fint når de skiftes jevnlig.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 hun bruker bare bleie på natta nå, men har egentlig brukt libero og kun det hele tiden. Har prøvd pampers og first prise. Pampers er jeg bare ikke fornøyd med, kan ikke sette fingern på hvorfor. first prise var helt greie, men kom tilbake til libero
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Lillebror bruker libero up and go nr.7. Fordi jeg ikke finner pampers som er store nok og pga at han får kjøttsår av teipbleiene til libero. Gidder ikke prøve billigprodukter.
Jojo x3 Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Her går det i pampers, men de siste to ukene har de bare blitt brukt om natten! Hurra for jenta mi som har sluttet med bleie på dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå