Gå til innhold

Skal til utblokking av livmorhals + innsetting av hormonspiral, noen med erfaringer fra det ene eller det andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Skal til gyn i morgen, må blokke ut livmorhalsen fordi den var for trang til at fastlegen kunne sette inn spiralen...

Må si jeg gruer meg altså, ser for meg at det er vondt...

Hvor lenge blødde dere etter innsetting av spiral?

Mistet dere mensen/blødde mindre og sjeldnere når dere fikk spiral?

Er dere fornøyde med spiralen?

Hvordan var formen etter innsetting, har man noe særlig vondt, og i så tilfelle, hvor lenge?

Håper noen har noen erfaringer å dele med meg=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Hvordan foregår forresten denne utblokkingen, og hvor lang tid tar det? Og hvor lang tid tar det å sette inn selve spiralen? (regner egentlig med at den biten går fort...)

Skrevet

Aner ikke ang utblokking, men må ærlig innrømme at jeg er enig med deg i at det høres vondt ut. Mulig du får noe bedøvelse?

Har forøvrig satt inn hormonspiral, så kan jo svare litt i forhold til det. JEg er en kjempepyse på sånne ting, så jeg syntes det var vondt. Men det var fort overstått, kanskje 20 sek? Etter det kjente jeg ingenting, og formen var helt som vanlig.

Jeg hadde svake, svake blødninger i 2-3 uker. Etter det ingen blødniger, ikke mens eller noe :-)

Anbefaler virkelig hormonspiral! Syns det er et helt fantastisk prevensjonsmiddel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...