Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har 179, mangen syntes jeg da. Men langt fra så mangen som mangen andre har ser jeg.. Hvor mange har du? Er du en flittig bruker?
Ranveig R Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 110. Er innom og ser i løpet av kvelden (har ei fane med FB open så lenge pc'en står på, men sit ikkje der inne og leser og speler heile tida), og før vi går i open bhg om morgonen, i tilfelle dei har lagt ut noko info som vi treng å lese.
mozell Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har 64. Er innom hver dag, kanskje chatter litt (dersom jeg treffer på noen jeg pleier å snakke med til vanlig også).
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 252 hadde jeg. Er ivrig på fb og synes det er gøy. Er rett og slett avhengig hehe =D
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 313. Ser innom innimellom om det er noen jeg ikke har kontakt med til daglig, som jeg ikke sier hei til om jeg møter og slikt. De pleier jeg å plukke bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå