Gå til innhold

marte vil ha mage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så du har blitt ruger på 2 eskimoegg!!! Ville bare ønske deg lykke, lykke til!

Kjempeklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takktakktakk:) Veldig spennende, dette!

Hvordan går det med deg da? Hvor langt er du på vei?(Dette burde jeg vel strengt tatt vite, siden vi var så nærme hverandre i tid...)

Vi fikk liksom aldri "avslutta" sist, veldig hyggelig å høre fra deg:)

Skrevet

Krysser fingre og tær for at det blir full klaff for deg nå!

Det går bra med meg! Er 10+0 i dag. Skikkelig kvalm til tider. Trøtt og svimmel om jeg reiser meg opp for fort. Men ikke noe jeg ikke tåler, resultatet er absolutt verdt det! :-)

Har vært på UL i dag og så et lite knøtt på 36 mm som vifta med armer og bein:-) Fikk skikkelig klump i halsen jeg... Gynekologen min ble skikkelig glad også, han har jo "sett" meg miste to ganger tidligere. Han sa også at det set ut til at det skal gå bra nå. Vet det ikke er noen garanti men godt å vite at han mener det ser lovende ut :-)

Nei, fikk visst ikke avsluttet sist, men kan vi ikke bare fortsette da? ;-))) Vil jo gjerne følge med og heie på deg! Kan jo hende du får to du nå! :-)

Skrevet

Takk:)

Oi, ti uker, da begynner det jo å ligne noe! Høres ikke særlig stas ut med kvalme og trøtthet, men det kvalifiserer vel som sunnhetstegn i et svangerskap?

Høres fantastisk ut og kunne se den lille bønna med egne øyne, gleder meg til jeg kommer dit selv:) Man har vel aldri garanti selv om man har sett det, men det er vel lov å senke skuldrene et par hakk ihvertfall.

Klart vi kan fortsette! Blir gøy å følge deg, egentlig ypperlig med noen som er litt foran i løypa, så får jeg svar på alt det jeg lurer på, hehe:)

Popper innom deg på slitere også, jeg.

God fredag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...