Gå til innhold

Mannen gnåler hele tiden om min slanking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned max 10kg. Bruker samme opplegg som en han kjenner, men han veide 135kg. Er en vesentlig forskjell der. Uansett hva jeg gjør eller sier om denne kuren kommenterer han at han andre fyren gjorde slik og slik. Jeg er alt halv veis, å ikke engang har han sagt noe positivt. Bare slenger negative pesimistiske ting. Er så irriterende! Verste av alt er at han trenger å gå ned minst 20kg selv!

Skrevet

Det er derfor at jeg ikke har fortalt min mann om at jeg slanker meg Da får jeg bare fine kommentarer om hvor fin jeg har blitt Ikke vet han hva jeg veier Ikke vet han hvor mye jeg har gått ned Og ikke vet han hvor mye jeg har tenkt å gå ned Helt perfekt og jeg slippe stygge kommentarer hvis jeg ikke får det til

Skrevet

Si at du ikke orker å høre noe mere om den slankingen. Si at, enten så klapper han igjen, og at du tar det etter ditt tempo, eller så gjør dere det sammen! Gjør han oppmerksom på at han også trenger det!

Skrevet

Angrer villt på at han fikk vite om det! Men var umulig å unngå det når jeg begynte med pulver og karbo kutt. Tror mini har godt av mindre karbo og,syns han har blitt roligere. Mistenker at han rett og slett er misunnelig. Sitter langt inne å skryte av meg:-( nå sitter han å momser potetgull,å gir meg slanketips?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...